5 סיבות לשלב כלורופיל בתזונה היומיומית

5 סיבות לשלב כלורופיל בתזונה היומיומית

 

הירוק העולה - מדוע כדאי לצרוך כלורופיל?

  1. כלורופיל הוא למעשה הפיגמנט הירוק שמכילים תאי צמחים, הגוף שלנו לא יודע לייצר אותו בעצמו ולכן עלינו לקבל אותו מהמזון או מתוסף תזונה.

איפה הוא נמצא? תוכלו לקבל כלורופיל מאכילת הירקות והפירות הירוקים - חסה, קייל, עלי בייבי ואורגולה, פטרוזיליה, שמיר, נענע,סלרי, בצל ירוק בזיליקום, כוסברה וגם בברוקולי, אבוקדו, במיה ומלפפון.


  1. הכלורופיל  חשוב לאנמים - בגלל שהמבנה של כלורופיל דומה למבנה של המוגלובין, הוא מסייע להעלאת רמות הברזל וההמוגלובין בדם ומשפר את ספירת הדם.

3.: כלורופיל משפיע על הכבד ועל תהליך פינוי רעלים. כאשר נלקח כתוסף תזונה מרוכז, כמו משקה כלורופיל הוא פועל בצורה עמוקה ועוזר להוציא פסולת ורעלנים מהכבד, זה מתאים לתהליכי ניקוי גוף.

כאשר צורכים אותו דרך המזון, ומשלבים ירקות ופירות ירוקים באופן קבוע הוא פועל בצורה עדינה אך משמעותית ותורם לתהליך מאוזן של ניקוי הגוף.


4.: כלורופיל תומך בתהליך הרזיה. מחקרים מצאו שנוכחות של כלורופיל עוזרת לירידה במשקל. אכילת ירקות ירוקים המכילים כלורופיל תורמת ליצירת שובע, מעשירה בסיבים ועוזרת לפעילות מעיים סדירה, נמצאה כעוזרת בהפחתת כולסטרול ומשפרת את רמות האנרגיה והחיוניות. 


5.: כלורופיל עוזר לשיפור מראה העור ובבריאות העור. זה קורה גם בעקבות אכילה של ירקות ירוקים וגם בזכות מריחה של "מסכת כלורופיל" על הפנים. למסכת הכלורופיל יכולת לטפל באקנה, כוויות ולעודד ריפוי פצעים. איפה משיגים מסכת כלורופיל? הכנו לכם מתכון להכנה ביתית.


הכנת מסכת כלורופיל לטיפוח העור


מרכיבים: 

2 כפות אבוקדו

1 כף שיבולת שועל עדינה

מלפפון

כפית דבש


אופן ההכנה:

את האבוקדו מועכים בעזרת מזלג.

את המלפפון מגרדים דק בפומפייה, ומוסיפים לתערובת רק כף של מיץ מלפפון.

מערבבים פנימה שיבולת שועל ודבש.

אם יש צורך מוסיפים לתערובת עוד מלפפון מגורד.

מורחים על פנים נקיות, משהים 15-20 דקות, שוטפים. 


לקבלת תוצאות טובות מומלץ להשתמש פעמיים בשבוע לאחר מקלחת חמימה.


נכתב על ידי צוות האתר.

למעבר לרכישת מוצרי כלורופיל


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר