4 צמחי מרפא לאורח חיים בריא

4 צמחי מרפא לאורח חיים בריא

4 צמחי מרפא חשובים

 

עולם הרפואה הטבעית מבוסס על פירות וצמחי מרפא ושמירה על אורח חיים מאוזן. ריכזנו לכם כאן 4 צמחי מרפא שיכולים לעזור לכם ולכן לשמור על בריאות טובה והכל בעזרת תזונה נכונה ובצורה טבעית

 

ארוניה ברי

הארוניה ברי, המקורו בדרום אמריקה, הינו הפרי העשיר ביותר בנוגדי חמצון מבין כל הפירות ועל כן, מתאים לטיפול או למניעת מצבים בריאותיים רבים כגון: דלקות בדרכי השתן, משפר זרימת דם ומחזק כלי דם, מאזן רמות לחץ דם, מונע ומסייע לטיפול בסכרת, בעל פעילות מגנה על מערכת העיכול, בעל פעילות אנטי סרטנית, נחשב לנוגד דלקת ומחזק מערכת חיסון, מגן על העיניים מפני נזקי הגיל ועוזר לשמירה על משקל תקין בעיקר על ידי כך שמשפר את רמות הכולסטרול והשומנים בדם.

 

אולמוס

האולמוס הוא עץ הצומח בעיקר במזרח אסיה, מתאים לטיפול במגוון בעיות רפואיות בצורה טבעית כגון: ברונכיטיס, צרבות, גסטריטיס, שיעול, עצירות, קרוהן, קוליטיס, צרידות ואולקוס. בנוסף לאלו ניתן לעשות בו שימוש חיצוני, מתאים לטיפול בדלקות בעור, כוויות, תפרחת חיתולים אצל תינוקות וגם שומר על הלחות ומזין את העור. כל אלו הם בגלל תכולה גבוהה של חומרים מוציליגנים המתנהגים כמו ג'ל.

 

ארניקה

צמח הארניקה מתאים בעיקר לשימוש חיצוני, משתמש כצמח מרפא ולריפי טבעי במקרים של חבלות כגון: שטפי דם, שברים, נקעים, כאבי מפרקים או שרירים, ורידים בולטים ונפוחים (דליות).

מגיע בתור משחה או ג'ל עם או בלי צמחים אחרים להעצמת הפעילות.

 

תמצית זרעי אשכוליות- GSE

מפרי האשכולית ניתן להכין את מיצוי תמצית זרעי האשכוליות (GSE). מיצוי זה נחשב בעיקר לאנטי פרזיטי, נוגדת זיהום, אנטי בקטריאלית ועל כן מתאימה לטיפול במצבים כמו: קנדידה, תולעי מעיים וטפילים מסוגים שונים, חיידק ההליקובקטור פילורי, זיהומים ודלקות בגרון.

 

לבריאות

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר