5 המזונות המסייעים בניקוי רעלים מהגוף

5 המזונות המסייעים בניקוי רעלים מהגוף

אורח החיים המודרני מוביל אותנו לחשיפה לזיהומים במים ובאוויר, למתח ולצריכת מזונות מעובדים הגורמים כולם להצטברות רעלים בגוף.
רעילות בגוף עלולה לגרום לאין ספור תופעות של דלקות, כאבים, עייפות, חוסר ריכוז, דיכוי מערכת החיסון, גזים, נפיחות, בעיות עור וכו'

ישנם מספר מזונות חשובים היכולים לסייע לכבד לסלק את הרעלים בגוף ביעילות גבוה יותר

שום
השום ידוע כמזון רב עוצמה לניקוי רעלים. התרכובות המכילות גופרית שישנן בשום מסייעים להתמודד עם חיידקים מזיקים ובפטריות במעיים. הוא גורם להגברת ייצור הגלוטתיון, המסייע בסינון הרעלנים ממערכת העיכול. מומלץ לצרוך 2-4 שיני שום טריות על בסיס יומיומי בכדי לנקות את הגוף מרעלים. מי שלא אוהב את טעמו של השום יכול לבחור בכמוסות שום.

סלק אדום
אחד המזונות העוצמתיים ביותר בניקוי הגוף מרעלים. הוא מכיל בטאין ופקטין, המסייעים להגנה על הכבד ועל מערכת העיכול. בכוחם של החומרים הללו לנקות את הגוף מבפנים, ובכך להפחית את כמות הרעלנים שהגוף עשוי לשאת.

אצות ים
מעבר לתכונות הוויטליות המרובות שמייחסים לאצות, הן סופחות רעלנים אנדוגניים ואקסוגניים מתוך המעיים. לאצות ים השפעה חיובית בזמן מחלות דלקתיות בתאים קולטי האור בעין, וכן השפעה אנטי-חומצית על הגוף המסייעת אף היא בניקוי הדלקתיות.

תה ירוק
בתה הירוק יש שפע של פוליפנולים; נוגדי חמצון רבי עוצמה. אלה, עוזרים לטהר את הגוף על ידי סילוק הרדיקלים החופשיים. מחקרים מראים כי צריכה מוגברת של תה ירוק עשויה להפחית את הסיכון לחלות במספר סוגי סרטן, כמו גם לשפר את הזיכרון, ולהשפיע על קצב ייצור הכולציסטוקינין שמדכא רעב.

כורכום

הכורכום עוזר להגביר את ייצור מיצי המרה ואת הזרימה שלהם, ולכן הוא אידיאלי לניקוי הכבד. הוא מצליח גם להפיח רוח חיים בתאי הכבד ומשפר את היכולת שלהם לפרק רעלים. הכורכום מרגיע את הקיבה, הוא נוגד חמצון ואנטי-דלקתי.

השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר