5 סימנים חשובים למחסור במגנזיום

כולנו מכירים בחשיבות הסידן , הברזל, B12 וקצת מזניחים את חשיבות המגנזיום. מגנזיום הוא אחד המינרלים החשובים ביותר לגופנו. הוא מוכר יותר בזכות תרומתו ביחד עם ויטמיני ה D , K והסיליקה לבריאות העצמות, אך הוא חשוב ביותר לפעילותם התקינה של השרירים בגוף במיוחד שריר הלב. בנוסף נוכחותו התקינה בדם מסייעת במניעת סכרת מסוג 2 ותורמת לפעילות תקינה של כ 300 תהליכים מטבוליים בגוף. ערכים תקינים מסייעים גם במניעה ובהפחתת מיגרנה.

לפניכם 5 סימנים אופיניים למחסור במגנזיום:
1. רעש של טינטון באוזן והחלשות השמיעה

2. המגנזיום חשוב לפעולת השרירים כיוון שנוכחותו מסייעת בהרפיית השרירים. לכן הוא מסייע גם בשיפור השינה ובהקלה במקרי עצירות . במצבי התכווצויות שרירים, רעד עד כדי טיקים בפנים חשוב לתת תוסף מגנזיום.

3. בשנים האחרונות נמצא קשר בין מחסור במגנזיום ודיכאון.

4. בעיות בלב. שריר הלב וכלי הדם זקוקים למגנזיום לשם פעילותם התקינה . בדרך כלל מדובר בהפרעת קצב ( אי סדירות בפעימות הלב) ובהפחתת ערכי לחץ דם גבוהים.

5. אבני כליה שרובנו מאמינים שנגרמות מעודף סידן. נוכחות המגנזיום מונעת את ההיקשרות של הסידן לאוקסלט ובכך מונעת את שקיעתו כאבן בכליה
מגנזיום מצוי בשקדים, אגוזי קשיו, בגרעיני דלעת וחמניות, בתרד ועלים ירוקים כהים, בשעועית שחורה וגם במוצרי חלב. המגנזיום אינו מצוי במי השתייה המותפלים . אנו מאבדים מגנזיום בהזעה ודרך השתן. אחת הדרכים הנוחות להוספת מגנזיום היא באמצעות תוספים טבעיים ויעילים אשר ביחד עם תזונה מושכלת יכלים לספק לגוף את הדרישה היומית למגנזיום

 

קישור לעמוד מגנזיום בחנות


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר