היתרונות המדהימים של שמן נר הלילהה

היתרונות המדהימים של שמן נר הלילהה

שמן נר הלילה

סובלת מתסמיני PMS חזקים (תסמונת קדם וסתית)? אקזמה? מתמודד עם טרשת נפוצה?
רוצים לחזק את בריאות הלב ולהוריד לחץ דם?
אלו רק חלק מהסיבות ליטול כמוסות שמן נר הלילה.
מהן האיכויות של שמן נר הלילה? ובעבור מי הוא יכול לשמש לריפוי?

מה זה שמן נר הלילה?

שמן נר הלילה הוא שמן צמחי המופק בתהליך כבישה קרה מזרעי פרח נר הלילה. השמן עשיר בחומצות שומן בלתי רוויות מקבוצת אומגה 6 שהעיקרית והחשובה מבניהן היא חומצה גמא לינולנית (GLA), חומצת שומן חיונית, שהגוף אינו יכול לייצר בעצמו ולכן, יש צורך לצרוך אותה בדרכים אחרות- ממזון או מתוספי תזונה.
שמן נר הלילה מכיל גם ויטמינים כמו ויטמין A, D וויטמין E, כמו גם לציטין, כלורופיל ולוטאין.
השמן עצמו מתאים גם לשימוש חיצוני באמצעות מריחה על העור וגם לשימוש פנימי באמצעות בליעת כמוסות (תוספי תזונה).

למה כדאי לצרוך שמן נר הלילה?

לשמן נר הלילה יש יתרונות רבים ומדהימים שרבים לא מכירים. השמן יכול לסייע רבות בהקלה על תסמינים פיזיים שונים של מחלות כמו:

  1. הקלה בתסמינים של דלקת מפרקים וטרשת נפוצה – בזכות רמות גבוהות של חומצה גמא לינולאית וויטמין E, יש לשמן נר הלילה איכויות אנטי דלקתיות והוא יכול להקל על כאבים ראומטיים וכאבים כרוניים מהם סובלים חולי טרשת נפוצה. המינון המומלץ לצריכה במקרים אלו, הוא מינון מוגבר של כ- 4 גרם ליום.
  2. הקלה על תסמיני PMS וזירוז לידה – שמן נר הלילה משפיע גם על השינויים ההורמונליים המתרחשים בגוף האישה במהלך ימי הוסת ויכול להקל משמעותית גם על תופעות נפוצות כגון תחושת דכאון, תנודות במצב הרוח ותחושת נפיחות.
  3. מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות מצאו כי בליעה של כמוסות שמן נר הלילה או החדרה של כמוסות השמן לנרתיק, יכולה לרכך את צוואר הרחם לסייע בזירוז לידה.
  4. נטילת שמן נר הלילה מתאימה גם לגברים ונשים למען חיזוק הפוריות. מחקרים מצאו שאצל גברים, נטילת שמן נר הלילה יכולה לשבח את איכות הזרע ואצל נשים שימוש בכמוסות שמן נר הלילה משפיע על שיפור בריר צוואר הרחם, שהוא חומר נוזלי רירי המצוי בצוואר הרחם ומסייע לזרע של הגבר להחליק טוב יותר פנימה.
  5. הקלה על בעיות עור ושיער – שמן נר הלילה עוזר להפחית תהליך דלקתי וגם משפיע על גמישות העור והמראה שלו. שימוש פנימי בשמן עוזר לטפל באקנה, אטופיק דרמטיטיס ואקזמות. נר הלילה עוזר באיחוי פצעים ובשיפור בריאות השיער והמראה שלו.
  6. הפחתת כולסטרול ואיזון סוכר – מחקרים מצאו ששימוש בשמן נר הלילה עוזר להוריד את רמות הכולסטרול, מסייע בהורדת לחץ דם ומחזק את בריאות הלב. שימוש בנר הלילה מומלץ על מנת לטפל בתסמיני נויירופתיה סוכרתית ומומלץ לחולים סכרתים מאחר ואצלם יכולת הגוף לייצר חומצה גמא לינולנית בעצמו נפגעת.
  7. שמן נר הלילה לאיזון הורמונלי- שמן נר הלילה נמצא יעיל גם להקלה בבעיות עור הקשורות לאיזון הורמונלי, כגון אקנה, אקזמה ופסוריאזיס.

איך לצרוך את שמן נר הלילה? מומלץ לצרוך אותו בכמוסות רכות, טוב לבחור תוסף שאחוזי החומצה גמא לינולאית בו גבוהים.
מתי לקחת שמן נר הלילה? עדיף ליטול את השמן עם האוכל כדי לשפר את ספיגתו.
אם חווים תופעות לוואי, כגון כאבי ראש או בחילות, יש להפסיק את הנטילה ולהתייעץ עם רופא.

שמן נר הלילה – טבע סטוק

טבע-סטוק היא חנות טבע אונליין שהוקמה בשנת 2015 ומאז מעניקה שירות איכותי, אישי, אמין וזול לישראלים הצורכים תוספי תזונה ושוחרי הבריאות והטבע באשר הם.
אנו מעניקים לקהל לקוחותינו מוצרים איכותיים במחירים הוגנים, שירות אישי ואמין וייעוץ
מקצועי ע״י נטורופתים מנוסים וכמובן, חווית קנייה נוחה, מהירה וחסכונית.
לקבלת מידע נוסף ולמענה על שאלות, הינכם מוזמנים להתייעץ עם צוות המומחים שלנו ללא תשלום בטלפון 058-476-7453.
המידע באתר ניתן כהעשרה ואינו מחליף המלצה או טיפול רפואי אישי.
לרכישת שמן נר הלילה במבצע


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר