אסכרקס – הפתרון הטבעי לטיפול בסכרת

אסכרקס – הפתרון הטבעי לטיפול בסכרת

תות עץ, סרפד, לענה, שן הארי, רוז היפ (ורד הבר) וקינמון. אלו שש המרכיבים בתוסף המזון החדש אסכרקס שכולו על טהרת צמחי המרפא ומאחוריו עומד מחקר קליני ארוך שנים, ושורה של רופאים וחוקרים. והתוצאות משמחות.

סכרת, שנמנית על רשימת המחלות המדאיגות בימינו, מושפעת גם מתורשה, ובעיקר מאורח חיים מודרני לקוי שבמרכזו מתח נפשי (סטרס) ותזונה לקויה. הרפואה המשלימה מציעה לחולי הסכרת הנשענים על תרופות כימיות וגם לטרום סכרתיים מבנה טיפולי ברור ויעיל –

1.שפרו את אורח החיים על ידי שילוב של פעילות גופנית קבועה בשגרת היום.

2.שימו לב לגורמי מתח, גם אם מדובר במתח עדין...עשו את שנדרש כדי להיות שקטים בנפש ונינוחים בתוך שגרת יומכם.

3.אכלו מזון בעל ערך גליקמי ועומס גליקמי נמוך הכולל הפחתה משמעותית בפחמימות ובחירה בחלבון ובירקות טריים

4.שלבו תוסף טבעי צמחי שיתמוך בתהליך.  תחת המשבצת הזו נכנסת אסכרקס הלו היא פורמולת צמחים טבעית שיכולה לתת מענה טיפולי ותומך לחולי הסכרת ולהניע את הטיפול, שהוא איזון הסוכר, כמה צעדים קדימה. מחקרים קליניים שבוצעו על שימוש בתוסף הראו את יכולתו הנפלאה להפחית משמעותית את רמות הסוכר בנטילה יומיומית קבועה.

 

איך פועלים צמחי המרפא באסכרקס?

6 צמחי המרפא המרכיבים את אסכרקס – תות עץ, סרפד, לענה, שן הארי, ורד הבר וקינמון הם צמחים בעלי פעילות סינרגטית ויחד הם פועלים על מנת לאזן את רמות הגלוקוז בדם, מייצרים רגישות גבוהה יותר לאינסולין ובמקביל מדכאים את ייצור הגלוקוז בכבד (על ידי דיכוי הגלוקוגון – שמעודד את תאי הכבד וייצר גלוקוז)

מה שמבדיל את אסכרקס מפורמולות צמחיות אחרות המיועדות לטיפול בסכרת הוא העובדה שהפעם מי שעומד מאחוריה שייך לרפואה הקלינית וכל שלבי המחקר וייצור הפורמולה נעשו תחת פיקוח של צוות רופאים מקצועי. בראשם עומד ד"ר דב פוגל. ד"ר פוגל חוקר מעל 14 שנה את מחלת הסכרת ומחלות מטבוליות והקדיש את מפעל חייו לפיתוח האסכרקס בגלל סיפור אישי. עבור בנו, חולה סכרת, שטופל על ידי תרופות קונבנציונליות כמו רבים מאוכלוסיית חולי הסכרת, וביקש למצוא דרך אחרת, שהטיפול בסכרת לא יגרור החמרה של המצב ואת תופעות הלוואי הקשות שנפוצות עם השנים לסכרתיים, גם לסכרתיים המאוזנים על ידי תרופה. שהרי התרופה לא מרפאה את חוסר האיזון ולא מונעת את נזקי הסוכר הנגרמים לתאים.

הבשורה המשמחת היא שאסכרקס, בשילוב עם אורח חיים נכון ומתאים לסכרתיים, יכולה להפחית את השימוש בתרופה הכימית או למנוע מחולה "טרום סכרתי" להגיע לשימוש בתרופות כימיות. בעיקר עוזרת לאדם לקחת אחריות על הטיפול העצמי במחלה, לשמור על בריאותו ולא להישען על תרופה כימית ולהיות נתון לנזקיה.

מאחר והמערכת המטבולית היא אחת, למשתמשים באסכרקס עוד יתרונות. הפורמולה מסייעת גם לאיזון הכולסטרול וה TG (רמות השומנים בדם) ומגנה על הגוף מפגיעה באיברים כמו הכבד, הכליות והלבלב.

 לרכישת מוצרי אסכרקס במבצע 

המידע ניתן כהעשרה בלבד. ואינו מחליף ייעוץ אישי וטיפול מותאם אישית.

מעיין-זך דן.   נטורופתיה לכל המשפחה.  052-8022243


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר