סדרת "מגה גלופלקס" לטיפול בכאב ודלקת

סדרת "מגה גלופלקס" לטיפול בכאב ודלקת

מגה גלופלקס

"מגה גלופלקס" הוא שם כולל לסדרת מוצרים המיועדים כולם לטיפול והקלה בכאבי מפרקים ודלקות מפרקים. כל אחד מהתוספים שונה קצת בהרכב שלו, וזאת על מנת לתת מענה מדוייק לכאב הדלקתי בשלד.

תוסף "מגה גלופלקס" הקלאסי מכיל גלוקוזאמין וכונדריטין – לשניהם השפעה מפחיתת כאב ומפחיתת דלקת. גלוקוזאמין היא מולקולת סוכר אמינו שהגוף מייצר מגלוקוז ומאמין. מבין פעולותיו בגוף משפיע הגלוקוזאמין גם על יצירת ציפורניים, עור,עצמות ובפרט קשור ליצירת גידים וסחוסים. בנוסף הוא מעודד את יצירת הגליקוזמינוגליקנים, אלו הם קבוצת רכיבים חשובים בסחוסים. עם השנים, בתהליך התבגרות הגוף הטבעי, נחלשת היכולת הטבעית של הגוף לייצר גלוקוזאמין. לכן, דווקא בגילאים מבוגרים ובפרט שיש פגיעה בסחוס או כאב שמקורו בדלקת, חשוב לחזק את היכולת של הגוף להשתקם על ידי תוספת של גלוקוזמין בתוסף תזונה.

כונדריטין הוא אחד מהגליקוזמינוגליקנים, ומהווה רכיב חיוני במבנה הסחוס.

מגה גלופלקס הקלאסית קשורה יותר בפגיעה בסחוסים ומפרקים ומיועדת בעיקר לנשים וגברים מעל גיל 60 הסובלים לעיתים קרובות משחיקת סחוס הגורם לדלקת ולכאב, אחת הדוגמאות הנפוצות היא פגיעה בסחוסי הברכיים , מגה גלופלקס מתאים גם עבור ספורטאים הסובלים מפציעות ספורט או סחיקה מפרקים וסחוסים בגיל צעיר. לצד תוסף זה, פיתחה אלטמן עוד 3 מוצרים בסדרה, עם רכיבים מעט שונים, כדי לתת מענה רחב לבעיות השלד והכאב המפרקי הדלקתי.

התוסף "מגה גלופלקס  MG- C" הוא מכלול של צמחי מרפא המיועדים לטיפול בדלקת. בתוסף זה ישנו מיצוי משורש כורכום, מיצוי משרף הלבונה הנקרא אפלפין (aflapin) ותרכובת צמחים המכילה: ג'ינג'ר, דובדבן, הרפגו (הנקרא גם ציפורני השטן), תמצית פלפל שחור, אנזים בשם ברומלין המופק מאננס וויטמין C. תוסף זה לא מכיל גלוקוזאמין וכונדריטין והוא מתאים לטיפול במצבי דלקת של השריר והשלד גם כאשר אין בעייה מבנית או פגיעה בסחוס.

"מגה גלופלקס MSN" הוא תוסף המכיל גם גלוקוזאמין וכונדריטין וגם תרכובת בשם מתיל סולפוניל מתאן, תרכובת אורגנית הקשורה לגופרית (סולפה) והיא בעלת השפעה על יצירת הקולגן – חלבון הדרוש ליצירת רקמות החיבור וחיוני גם ליצירת נוגדנים במערכת החיסון, אנזימים וחלבונים שונים בגוף. נמצא כי השילוב בן גלוקוזמין וכונדריטין יחד עם ה MSN הוא בעל השפעה מייטבית להפחתת תסמיני הכאב והדלקת במפרקים.

מוצר נוסף בסדרה הוא מגה גלופלקס FAST שמשלב גלוקוזאמין יחד עם מיצוי משרף הלבונה  הנקרא אפלפין (aflapin).

הסיבות להיווצרות דלקת וכאב הן רבות, יתכן שהסיבה קשורה רק לגיל ויתכן שמדובר על שחיקה כתוצאה מתנועה לא נכונה, יצירת עומס ושחיקה המושפעת מאורח חיים, ויתכן ומדובר בפגיעה כתוצאה מפציעה או ספורט. כך או כך, אלפים רבים הנוטלים את אחד מתוספי ה"מגה גלופלקס" מעידים כי נטילה יומיומית קבועה שפרה את אייכות חייהם, הפחיתה את הכאב ותסמיני הדלקת ובעבור חלקם אף סייעה לתנועתיות וגמישות הגוף.

לרכישת מוצרי מגה גלופלקס

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר