צמחי המרפא של ראן בוטניקלס

צמחי המרפא של ראן בוטניקלס

ראן בוטניקלס

"ראן בוטניקלס" היא חברת צמחי המרפא שמביאה לנו את אקטיב כורכומין המשובח active-curcumin) ) ,  את קופטיסין copticin)) העוצמתית ואת סופורקס (sophorax) הפורמולות הטיפוליות העוצמתיות המוכרות.

גל מ.ראן הוא שעומד מאחורי חברת ראן בוטניקלס. גל הוא הרבליסט קליני וותיק ובעל נסיון טיפולי רב שאסף את כל הידע העצום שלו והחליט לפעול על מנת להפוך את צמחי המרפא לנגישים לכלל האוכלוסיה. גל, שנולד במשפחה של חקלאים לקח את החיבור שלו לעולם הצומח לתחום המחקרי והטיפולי ואת הכשרתו המקצועית כהרבליסט רכש בבריטניה. לצד עבודתו הטיפולית בקליניקה השתלב גם בלימוד והעברת הידע המקצועי ולקח חלק פעיל בהקמת העמותה הישראלית לצמחי מרפא. חברת הצמחים שהקים "ראן בוטניקלס" החלה את דרכה לפני 25 שנים ומאז ועד היום החברה צומחת ומפתחת עוד ועוד פורמולות טיפוליות ממוקדות, יעילות, בטוחות לשימוש למען הקהל בישראל. אחת הנקודות המרכזיות בפיתוח והייצור של הפורמולות הצמחיות היא להגיש צמחי מרפא בריכוז חומרים פעילים גבוה על מנת שיעילות השימוש תהיה גבוהה ובשילוב צמחים סינרגטי ושלם, שיתמוך ויקדם את הטיפול. הפורמולות שראן בוטניקלס בונה ומייצרת הן מדוייקות ונשענות על ידע מקצועי רחב וניסיון טיפולי עשיר.

לאורך כל תהליך ייצור הפורמולות מתקיים פיקוח בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

"ראן בוטניקלס" מעניקה שירות למטפלים ומכינה פורמולות ברקיחה אישית לפי בקשת המטפל, ומציעה גם פורמולות שהן פרי פיתוח של החברה ומיצוי של צמחים בודדים, מבן מגוון התכשירים הרחב שיש לה, כדאי להכיר את קופטיסין – פורמולה עוצמתית המיועדת לטפל בכל מצב דלקתי הנמצא מתחת לקו הסרעפת. לדוגמא דלקות במעיים, הליקובקטר פילורי, דלקת באיברי הרבייה ועוד.הפורמולה מבוססת בעיקר על צמח הקופטיס שהוא בעל פעילות אנטי דלקתית, אנטי פטרייתית, אנטי ויראלית, אנטי בקטריאלית ונוגדת זיהום. לכן, לא משנה מה המקור לדלקת, חיידקי, זיהומי או כתוצאה מפטרייה, קופטיסין היא הפורמולה המתאימה לטיפול. בנוסף על הקופטיס מכילה הפורמולה צמחי מרפא נוספים כמו שוש קירח, גדילן וזנגוויל. מתאימה לשימוש במצבים של פטריית שמרים (קנדידה) וכאשר ישנו חיידק ההליקובקטר פילורי. מתאימה לטיפול גם במצבים של דלקות במערכת השתן או באיברי הרבייה.

נכתב על ידי צוות האתר

לרכישת מוצרי ראן בוטניקלס במחיר מבצע

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר