מוצרי ספיגה וחיתולים למבוגרים

מוצרי ספיגה וחיתולים למבוגרים

מוצרי ספיגה למבוגרים

שימוש בחיתולים למבוגרים נדרש כאשר יש חוסר שליטה בסוגרים, לעיתים גם במצבי מוגבלות כרונית בתנועה כמו נכות כלשהי, כתוצאה מטרשת נפוצה או מחלה אחרת שפוגעת ביכולת התנועה העצמאית.

זה לא נושא נעים לדבר עליו ובוודאי לא מצב נעים לחולה למשפחתו ולצוות המטפל,  אבל עבור רבים הוא חלק מהמציאות ושגרת היום.

חיתולים למבוגרים הם למעשה חיתולים ממש כמו של תינוקות מבחינת ההרכב ואופן השימוש, מגיעים במידות המתאימות לאדם בוגר. חשוב לבחור חיתול עשוי כותנה שיהיה נוח ונעים לעור וגם שיהיה בעל כושר ספיגה טוב.

מתי מתאים שימוש בחיתולים למבוגרים?

כל אדם, בכל גיל, שמסוגל לקום וללכת להתפנות, גם עם עזרה והשגחה – רצוי שיעשה זאת.

במצבים שלא מתאפשרת הקימה, בן אם מדובר במצב זמני (כמו לאחר ניתוח, או התאוששות קצרה, שלאחריה יכולת התנועה תחזור) אבל כן יש תחושה של פלג הגוף התחתון וגם יכולת איפוק, ניתן להשתמש בסיר לילה, כמובן בעזרתו של מטפל צמוד.

שימוש בחיתולים למבוגרים נועד למצבים בהם אין תחושה מקדימה והיציאות יכולות "לברוח" או שיש תחושה שאין יכולת לתקשר ולהגיב מהר\ להתאפק.

חיתולים למבוגרים מתאימים גם לבעלי נכות שאין ביכולתם להניע את גופם ופעולות כמו רחצה וגם הלבשת החיתול מתבצעים על ידי מטפל צמוד.

מאחר ושימוש בחיתולים למבוגרים מסמל עבור החולה סיעודי, מחזק את היותו נזקק, נדרשת רגישות גבוהה מצד המשפחה והגורם המטפל על מנת לא לפגוע בכבודו. השימוש בחיתולים למבוגרים הוא פתרון למצב קיים ומטרתו להקל על החולה ועל המטפל.

על מנת למנוע נזילות ולהבטיח שהחיתול יספוג באופן מלא את נוזלי הגוף חשוב להלביש אותו בצורה מהודקת וישרה. רצוי שהדבר ייעשה על ידי מטפל מוסמך, באם הגורם המטפל הוא בן משפחה שאינו איש מקצוע, רצוי לקבל הדרכה טובה מאחות סיעודית על מנת לעשות זאת  בצורה נכונה מבחינה טכנית וגם באופן שיהיה נעים לחולה.

חיתולים למבוגרים מגיעים במגוון מידות, ומותאמים לשימוש במהלך היום או בלילה. טוב לוודא שישנו מגן נזילה כפול, מה שמאפשר תחושת יובש לאורך זמן גם כאשר החיתול כבר החל לספוג.

סרט הדבקה רב שימושי מאפשר פתיחה וסגירה חוזרים בעת הצורך.

נכתב על ידי צוות האתר.

לרכישת מוצרי ספיגה למבוגרים


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר