האם כדאי לתת לילד מולטי ויטמין?

האם כדאי לתת לילד מולטי ויטמין?

מולטי ויטמין לילדים

כאימהות אנחנו כל הזמן חושבות על הילדים. מה נכון להם, איך לחזק אותם, מה הכי מתאים עבורם וזה חולש על כל התחומים, בפרט בנושא הבריאות והתזונה. תזונת ילדים היא נושא רחב, וחשוב לקבל את ההדרכה המתאימה בכל שלב וגיל, החל מהמעבר הראשוני למזון מוצק, עד ביסוס סדר יום שלם של אוכל מוצק וכך הלאה לאורך ההתפתחות והגדילה.

איפה נכנסים לתמונה מולטי ויטמינים ותוספי מזון? מה תפקידם והאם הם חשובים? איך בוחרים תוסף מזון טוב?

מתן מולטי ויטמין לילדים יכול להעניק השלמה תזונתית נכונה על מנת לא ליצור מחסור, שעלול לגרום לחולשה או פגיעה בילד. שימוש במולטי ויטמין באופן יומיומי הוא לא תחליף לתזונה טובה, אלא הוא מעניק השלמה כתוספת לתזונה, וברור שבראש ובראשונה טוב לכל הורה להתייעץ עם איש מקצוע ולקבל הדרכה לגבי התפריט היומי של הילדים. לעשות את מה שניתן על מנת שהילד יקבל את מלוא הרכיבים החיוניים – ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו וסיבים מהמזון עצמו. אז למה בכל זאת כדאי לחזק את הילד עם מולטי ויטמין? כי איפשהו סביב גילאי הגן (אם לא קודם לכן) מופיעה בררנות באוכל, אכילה שמושפעת מאוד מהחברה וסירוב של הילד לאכול מזון מסוים. ילדים רבים מתעלמים מהירקות או הסלט שמוצע להם או ומגלים העדפה ברורה לפחמימות ומתוקים על חשבון בשר, ביצים ואוכל מבושל.

מה מכיל מולטי ויטמין לילדים?

קיימים סוגים רבים של מולטי ויטמינים לילדים ויש ביניהם הבדלים. רוב המולטי ויטמינים יכילו שילוב של ויטמיני B, ויטמין C, ויטמין D. חלק מהמולטי ויטמינים מכילים גם סידן שהוא חיוני להתפתחות הילד ובריאות השלד, ואחרים יכולים לכלול גם חומצה פולית.

כשבוחרים מולטי ויטמין לילדים חשוב לשים לב לכמות הסוכר המצויה בו. רצוי לבחור מולטי ויטמין שאינו עשיר בסוכר או ממתיקים אחרים. מולטי ויטמין הוא לא ממתק והוא לא חייב להראות או להיות בטעם של ממתק. מבחינה חינוכית, טוב להרגיל את הילדים כבר בגיל קטן ש"תרופה" או "סירופ" הוא משהו שהילד צריך לקחת והוא לא בהכרח מתוק או טעים. אבל הוא בריא.

ילדים שנראים קצת חלשים, או מעט חיוורים, ילד שנוטה לחלות הרבה או שאינו ישן טוב – חשוב לבחון את התזונה שלו ולחזק אותו גם במולטי ויטמין ויתכן שגם בברזל המתאים לילדים.

ילד שמקבל את כל אבות המזון ואין לו חוסרים תזונתיים בהכרח יתפתח טוב יותר ויהיה יותר חזק וחיוני.

המידע ניתן כהעשרה ואינו תחליף להכוונה וייעוץ מותאם אישית.

מעיין-זך דן.נטורופתיה לכל המשפחה  052-8022243

 לרכישת מולטי ויטמין לילדים במבצע!


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר