פטריות הפלא של מיקוליביה

פטריות הפלא של מיקוליביה

פטריות הפלא היפניות

ראישי, קורדיספס וטרמטס השמות המצחיקים האלה הם רק חלק מפטריות המרפא שכובשות את עולם הרפואה הטבעית. לאילו מצבים הם עוזרות? מה הן עושות? למי הן מתאימות? בואו להכיר את עוצמת הריפוי של פטריות המרפא היפניות של מיקולוביה.

פטריות המרפא מגיעות מאסיה, ונפוצות במיוחד ביפן וסין, הפטריות שייכות לקבוצה המוגדרת כמזון – על (סופר פוד) משום שהן עשירות באופן יוצא מהרגיל ברכיבים חיוניים ומזינים והן בעלות פעילות רפואית, כל פטרייה בעלת פרופיל ייחודי ממנה נגזרת פעילותה הרפואית והשפעתה האנרגטית. הפטריות מכילות שילוב רחב של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו וחומצות שומן ועיקר הפרוטוקול הטיפולי שלהם קשור לאחוזי הפוליסכרידים המצויים בהן.מיקולוביה הישראלית חוקרת את הפטריות ומייצרת מיצוי טיפולי הן מפטריות בודדות והן כתרכובת סינרגטית המכילה שילוב מנצח של כמה פטריות יחד.

מה יש בה, בפטרייה?

ריישי למשל הנקראת גם גנודרמה היא אחת מפטריות המרפא היותר מוכרות ונחקרות ומשמשת לצורכי ריפוי ברפואה הסינית כבר מעל 2000 שנה. ריישי היא פטרייה בעלת פעילות אדפטוגנית מובהקת מה שאומר שהיא מחזקת את הגוף והנפש ועוזרת לאדם להתמודד טוב יותר ברמה הפיזית והאנרגטית עם "מכלול החיים". ריישי בעלת פעילות אנטי דלקתית, מחזקת את מערכת החיסון, נוגדת חמצון ומעכבת תהליכי הזדקנות, נוגדת סרטן. מחקרים רבים שבוצעו עליה סימנו אותה כאחת הפטריות המתאימות לטיפול במחלות סרטן ושייכו לה גם תכונות מאזנות למערכת המטבולית (מאזנת סוכר, לחץ דם וכולסטרול). אלו רק הקווים המרכזיים, לפטריית ראישי יש עוד השפעות והיא מתאימה כחלק מטיפול באיזון בלוטת התריס, אנמיה, שיקום כבד שומני ועוד.

לצידה של פטריית הראישי נמצאות גם: שיטאקי, מיטאקי, קורדיספס, טרמטס, הירסיום, אגריקוס בלזיי ופלאורוטוס. כל אחת היא עולם ומלואו, בעלת מראה מיוחד, הרכב יחודי ופעילות רפואית מתאימה.

חלק מהקסם של הפטריות, כפי שהבינה מיקולוביה, הוא בשילוב הסינרגטי של כמה מהן יחד. כאשר משלבים נכון כמה פטריות יחד הן תומכות אחת בשנייה והופכות להיות יעילות יותר בטיפול.

מיקולוביה היא חברת ישראלית שהקימו שני אחים, קובי ונחשון. את פטריות המרפא פגשו קובי ונחשון כאשר חיפשו מזור לאביהם, שחלה בסרטן, והגיעו עד יפן בכדי לקבל את הטיפול היעיל של פטריות המרפא. כאשר ראו את עוצמתו והשפעתו המטיפה של הטיפול בפטריות, החלו במסע האישי שהוליד את מיקולוביה. היום, הם מייצרים לקהל הישראלי פורמולות טיפוליות המתבססות על מחקרים ומגובות בתהליכי בקרת אייכות ופיקוח מהמחמירים ביותר.

היתרון הגדול בפטריות מרפא הוא שהן נחשבות בטוחות ביותר לשימוש וכמעט ואין מצב רפואי או התנגשות תרופתית ואינה מאפשרת שימוש בפטריה. מה שאומר שהן בטוחות לשימוש עבור כל אחד, גם ילדים, גם נוטלי תרופות וגם אנשים חלשים מאוד או קשישים. הפורמולות של מיקולוביה מציעות מענה טיפולי יעיל לבעיות שונות כמו: חיזוק מערכת העיכול וטיפול בבעיות עיכול שונות, איזון הורמונלי ובריאות האישי, חיזוק הזיכרון והריכוז למבוגרים וילדים, תמיכה בתהליכי ירידה במשקל, טיפול תומך בחולי סרטן.

 למעבר לרכישת מוצרי מיקוליביה במחירי מבצע


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר