פיוריטן פרייד – לשלם את המינימום ולקבל איכות גבוהה

פיוריטן פרייד – לשלם את המינימום ולקבל איכות גבוהה

בעשור האחרון, ככול שגברה המודעות לבריאות טבעית ותזונה בריאה, אנחנו נחשפים יותר ויותר לתוספי המזון – נטילת ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות ותרכובות סינרגטיות ממוקדות טיפול, כל אלה הפכו להיות חלק משגרת הבריאות והטיפול הטבעי של רובנו. והאידיאל ? אפשר לומר בכנות שכולנו רוצים למצוא תוספי תזונה איכותיים ולשלם מחיר נוח, שמתאים לכל כיס.

אז יש לנו חדשות טובות בשבילכם- הנה הגיעה לישראל פיוריטן פרייד, חברת תוספי התזונה האמריקאית המוצלחת שעונה גם על הדרישה לאיכות גבוהה וגם על הדרישה למחיר שפוי.

נעים להכיר – פיוריטן פרייד היא מותג אמריקאי מוביל.

פיוריטן פרייד היא מאותו בית של NBTY –   חברת תוספי תזונה הגדולה והמובילה בארצות הברית ומתוקף כך יש לה (ולנו)  גב מחקרי עצום לסמוך עליו. תוספי התזונה של פיוריטן פרייד מורכבים מחומרי גלם ברמה איכותית גבוהה ביותר הנאספים מכל העולם ועומדים תחת פיקוח מחמיר בכל שלבי הייצור. החברה עורכת תהליכי בקרת איכות גבוהים המבטיחים את היותם מוצרים מוקפדים ויעילים.

המגוון של פיוריטן פרייד הוא עצום, החל מרשימת כל הויטמינים והמינרלים הנפוצים וכמובן מולטי ויטמין כללי לנשים וגברים ומולטי ויטמין ספציפי המיועד לנשים בתקופת ההריון וההנקה. לפיוריטן פרייד מוצרי אומגה 3 (שמקורה מהחי ואומגה 3 שמקורה מהצומח) תרכובות מיוחדות ממוקדות טיפול, כמו למשל "כונדריטין, MSM    וגלוקוזמין" המציעה שילוב יעיל לטיפול והקלה בבעיות מפרקים ודלקות מפרקים כרוניות. לפיוריטן פרייד מגוון רחב של צמחי מרפא וגם "מזון על בתוך כמוסה" שעבורנו הישראלים הוא חידוש, כמו לדוגמא מזון מלכות וגם כמוסות שום המגיעים בצורת כמוסה רכה, קלה לבליעה ובעלת ספיגה אופטימלית. וכמובן, פיוריטן פרייד מביאה לנו את הפרוביוטיקה עוצמתית שלהם הכוללת 12 ביליון חיידקים, בשילוב עם אנזימי עיכול וגם FOS.

מחירים כמו בחו"ל.

נציגות פיוריטן פרייד בישראל מחזיקה מלאי של מוצרי החברה בארץ וכך ניתן לרכוש את מגוון המוצרים הרחב של החברה במחירים מעולים ובזמינות גבוהה לקהל הישראלי, ללא המתנה ארוכה או עלויות משלוח גבוהות.

 

נכתב על ידי צוות האתר.

 

לרכישת תוספי תזונה פיוריטן פרייד במבצע לחץ כאן

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר