איך מתמודדים עם בעיות קשב וריכוז בדרך טבעית?

איך מתמודדים עם בעיות קשב וריכוז בדרך טבעית?

הכיתה עוברת להקשב!

שנת הלימודים מתחילה עכשיו וחלק גדול מהילדים זקוקים לעזרה בתחום הקשב והריכוז. היום זה כבר ברור, יש דרכים טבעיות לתמוך בנושא וילדי בית ספר וסטודנטים רבים בכל רחבי הארץ נעזרים במוצרים טבעיים, על בסיס צמחים או חומצות שומן, המסייעים גם להרגעה , גם לחידוד הפוקוס והזיכרון ולקשב טוב יותר.

ריכזנו לכם את המוצרים המובילים בתחום הטיפול הטבעי בקשיי קשב וריכוז.

כמה מילים על הפרעות קשב וריכוז:

כולם סביב משתמשים בקלות במונח הפרעות קשב וריכוז, אך חשוב לדייק ולהבין למה הכוונה.
הפרעת קשב וריכוז (ADD, ADHD ) היא תופעה שכיחה מאוד, המאובחנת אצל כ- 10% לפחות מילדים בגילאי בית ספר. לרוב ניתן לאבחן אותה בשנים הראשונות של הילד בבית הספר, ולמרות שלעיתים הביטוי שלה יכול להתעדן עם הגיל, לא מדובר בתופעה חולפת, אלא הפרעה נוירו התפתחותית שעלולה ללוות את הילד כל חייו ולפגוע בתפקוד שלו.

הפרעת קשב וריכוז יכולה להתבטא בכמה צורות, לעיתים הסימנים הם ברורים וגלויים ולעיתים מורכב יותר לקלוט ולאבחן אותה. ילדים בכל גיל הסובלים מהפרעת קשב וריכוז חווים יותר תסכול וקושי בלימודים ובמסגרות אחרות.

הפרעת קשב וריכוז יכולה להתאפיין באחד או יותר משלושת התחומים:

אימפולסיביות –  קושי לשלוט בדחפים, עד לכדי הפרעה לתפקוד האישי או הפרעה לסביבה.

היפראקטיביות – פעלתנות יתר בעברית. שאינה מתאימה למצב ומפריעה לתפקוד ולסביבה.

קשב לקוי – קושי להקשיב בגלל הסחת דעת גבוהה מגירויים סביבתיים, התעלמות ממידע או חוסר הבחנה בו.

אם אתם או הילד שלכם נתקלים בקשיים חוזרים מומלץ לפנות לאבחון ולמצוא טיפול תומך, המבוסס חומרים טבעיים, שיוכל לאזן ולהרגיע ובו בעת לחזק את תהליכי החשיבה והזכרון.

אקטיב בריין – פורמולה ייחודית, מבוססת על פוספוליפידים ובפרט פוספוטדיל סרין. מסייעת לתפקוד הקוגניטיבי ובפרט מחזקת את הזיכרון. במקביל תומכת בהרגעת מתח.

ריכוזית H – פורמולה על בסיס צמחים שפותחה על ידי מטפלות ברפואה סינית ומעניקה מענה יעיל לילדים, בני נוער ומבוגרים הסובלים מבעיות קשב וריכוז, גם כאשר משולבות בהיפראקטיביות או הפרעות רגשיות.  לסטודנטים ישנו מוצר ייעודי הנקרא ריכוזית קולג'.

ממורינו של ד"ר קיי – תמצית המבוססת על צמח הג'ינקו בילובה. צמח סיני עתיק זה ידוע בתכונותיו התומכות במערכת הקוגניטיבית, הוא מסייע לזיכרון, משפר את זרימת הדם למוח, מחזק את הריכוז ואת כל היכולות החשיבתיות. נוגד חמצון ולכן יכול להתאים גם למבוגרים ולגיל השלישי.

ריכוזון -טק – פורמולה סינרגטית המכילה שילוב של כמה צמחים:  ג'ינקו בילובה, ג'ינקו סיבירי, רוזמרין, אספספת וגוארנה. השילוב הנ"ל מעניק חיזוק משמעותי לתהליכי ריכוז וזיכרון, מחזק את יכולות הלמידה בילדים ובמבוגרים.

 למעבר לרכישת מוצרים לקשב וריכוז

נכתב על ידי צוות האתר.

המידע הנ"ל אינו המלצה רפואית ואינו תחליף לאבחון וטיפול ממטפל מקצועי.

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר