למה כדאי להשתמש בחיתולים אקולוגיים?

למה כדאי להשתמש בחיתולים אקולוגיים?

 

בשנים האחרונות אנו עדים לעליה במודעות סביב נושא איכות הסביבה ומעבר למוצרים אקולוגים שאינם מכילים רעלנים ומזהמים סביבתיים. חברות שונות מחפשות לייצר מוצרים אשר גורמים כמה שפחות נזק לכדור הארץ ובמקביל גם תורמות לבריאותו של הצרכן.

אחד המזהמים הגדולים בעולם הינו חיתולים חד פעמיים. בקטגוריית הפסולת הגדולה הגיעו החיתולים למקום החמישי אחרי פלסטיק, שאריות מזון, קרטון ונייר. מקומות שונים בעולם פיתחו מערכות מחזור לחיתולים אך בישראל הנושא עדיין אינו עומד על הפרק.

עקב כך, רבים מחפשים פתרונות ואלטרנטיבות לשימוש היומי בחיתולים רגילים. ישנם הורים אשר משתמשים בחיתולים רב פעמיים אך פתרון זה אינו מתאים לכולם. לכן היה צורך בפיתוח נוסף - חיתולים חד פעמיים אקולוגים ומתכלים ואלה הפכו פופולריים מאד בתקופה האחרונה.

סיבה נוספת שבגללה  רבים עוברים לחיתולים אקולוגיים היא בכדי למנוע את התופעה הנפוצה והמוכרת בקרב תינוקות של תפרחת חיתולים.
תפרחת חיתולים היא תופעה דלקתית בעור בתינוק, שנוצרת בעקבות שהייה ארוכה עם חיתול רטוב. כאשר החיתול נמצא על עור התינוק לזמן ממושך הוא מתמלא לחות וחום אשר גורמים לנקבוביות העור להיפתח. אלה שואבות לתוכן בין היתר את תוצרי פירוק החומרים הכימיים והמלאכותיים המצויים בחיתול

לתינוקות עור רגיש, חלק ועדין וחשוב לשמור עליו במיוחד בחודשים הראשונים לחיי התינוק. חשוב להישמר מחשיפה לשמש, לחומרים כימיים שנמצאים בתכשירים שאינם טבעיים, להישמר מעקיצות וחבלות וגם מהתפתחות של תפרחת חיתולים.

אם אזור החיתול של התינוק נראה מגורה, אדום, או נפוח והתינוק אינו רגוע בעת החלפת חיתול – מגע וניגוב האזור לא נעים לו, כנראה שהוא סובל מתפרחת חיתולים.

חיתול אקולוגי עשוי ברובו מחומרים טבעיים ואורגניים ואינו מכיל PVC, כלור חומרי בישום ושימור הקיימים בחיתולים אחרים. לכן החיתול מגן על עור התינוק ועל איכות הסביבה ככל שניתן.
חברה מאד מומלצת של חיתולים אקולוגיים נקראת פינגו. חיתול פינגו מיוצר במפעל בשוויץ הפועל באנרגיה סולרית ומוצריה קיבלו אישורים אקולוגיים מהמובילים בעולם.
חברה נוספת המתמחה בייצור חיתולים אקולוגיים נקראת בייבי. חיתול ביו בייבי עשוי ברובו מחומרים מתכלים, ונושמים ללא פשרות על איכות וביצועים.

למעבר לרכישת חיתולים אקולוגים במחיר מבצע

 

 

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר