שמן אורגנו  פראי מגן

שמן אורגנו פראי מגן

תכירו את הכוח המגן שלכם "אורגנו פראי" 

מי רוצה "כוח מגן" שיעזור לו לטפל בצינון? לרפא דלקות גרון? להקל על בעיות עיכול ולהילחם בחיידקים וזיהומים??

שמן אורגנו פראי של חברת מגן יכול לתרום לבריאות של כל אחד מאיתנו, בעיקר עכשיו, שכבר מרגישים את הרוח והקור ווירוסים נודדים בין ילדים למבוגרים ומפזרים מחלות חורף רבות.

שמן אורגנו פראי הוא שמן מרוכז מאוד,המופק מצמח האורגנו. אותו צמח אורגנו שכולנו מכירים מהמטבח מחביא בתוכו סגולות ריפוי משמעותיות.

הפעילות הרפואית העומדת מאחורי האורגנו הפראי מתקיימות בזכות הרכיבים הפעילים שבו - כמו קרבקרול, תימול וחומצה רוזמרינית שפועלים כולם כנוגדי חמצון חזקים. לצד רכיבים אלו מכיל האורגנו גם רמות גבוהות במיוחד של ויטמין A, סידן ומגנזיום, ויטמין D וויטמינים מקבוצת B. שמן האורגנו מכיל גם ברזל וויטמין C במידה רבה. 

רכיבים פעילים אלה נספגים למחזור הדם ומסייעים לשמירה על מערכת החיסון ואף לטיפול ממוקד של מחלות, בפרט בבעיות עיכול ובעיות הקשורות לנשימה וחיסון. ניתן להרוויח את יתרונותיו של האורגנו הפראי גם על ידי בליעה של השמן בצורה נוזלית, גם דרך בליעת כמוסה המכילה את השמן ולעיתים גם מריחה חיצונית שלו מתאימה.

שמן אורגנו פראי של מגן מכיל שמן אורגנו טהור יחד עם שמן זית.

הדילול בשמן זית הכרחי. שמן אורגנו פראי הוא שמן מאוד מרוכז ואי אפשר לבלוע אותו ללא תוספת של שמן נשא אחר, כמו שמן זית. דילול זה מאפשר את נטילתו ללא חשש.

מהם היתרונות העיקריים של שמן האורגנו?

בראש ובראשונה- אורגנו פראי עוזר להתמודד עם צינון,מחלות קור ובעיות בדרכי הנשימה.

שמן אורגנו פראי נלחם בחיידקים הנמצאים במערכת הנשימה ועוזר לסלק אותם ואיתם את הגודש המצוי באף ובמערכת הנשימה כולה. השמן יכול להרגיע גרון כואב ודלקתי, לקטול וירוסים וחיידקים בגרון ולמנוע התקפי שיעול.

שמן אורגנו פראי תומך בתהליכי עיכול.

נוכחות של שמן אורגנו פראי תעזור להפרשת מיצי עיכול ואנזימים שונים מהכבד ומכיס המרה ובעצם תומכת בהמרצת תהליכי עיכול. במצבים בהם ישנה אוכלוסיית חיידקים משגשגת בעיכול, כמו פטריית שמרים הקרוייה קנדידה או החיידק הליקובקטר פילורי, שמן אורגנו פראי תורם רבות לתהליך הסילוק שלהם ולריפוי השלם של מערכת זו.

לאורגנו הפראי יש יכולת להגן על הגוף מפני חיידקים.

מקורן של יכולות הגנה אלו הוא הקרבקרול, אחד מחומריו הפעילים של האורגנו הפראי. הקרבקרול הוא נוגד חמצון ממשפחת הפנולים ובזכותו יכול הצמח לפעול במלחמה בחיידקים, בויסות תהליכים חיסוניים, בתהליכי החלמה וריפוי בעור כמו פצעים ונגעים.

אורגנו פראי שומר על תאי הגוף מחמצון.

כמו שכבר הזכרנו, שמן האורגנו הפראי מכיל נוגדי חמצון חזקים, ותפקידם של נוגדי חמצון אלה הוא להילחם ברדיקלים החופשיים ולשמור על התאים מהתחמצנות. תהליך התחמצנות התאים הוא תהליך שגורם להתפתחותן של מחלות רבות וגם להזדקנות התאים ולכן, פעילות נוגדת חמצון כמו זו של האורגנו הפראי חיונית ותורמת רבות לבריאות הכללית.

למעבר לרכישת שמן אורגנו פראי של מגן


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר