מהו "עץ הפלא" שמאזן רמות סוכר וכולסטרול?

מהו "עץ הפלא" שמאזן רמות סוכר וכולסטרול?

מורינגה של חברת מגן

העלים של צמח המרפא הזה מכילים את הכמויות הכי גבוהות ומרוכזות של נוגדי חמצן, מינרלים וויטמינים. לצמח המרפא הזה פעילות רפואית אנטי דלקתית, אנטי חיידקית, אנטי ויראלית ומחזקת חיסון. במדינות המזרח ובהודו משתמשים בו לרפואה כבר אלפי שנים… ואילו למערב המודרני הוא התגלה רק בשנות האלפיים. תכירו את "עץ הפלא" המורינגה, צמח המרפא העוצמתי שעוזר לאזן רמות סוכר בגוף, מאזן רמות כולסטרול, מחזק את מערכת החיסון ועוד הרבה יותר. 

מה מיוחד בעלים של צמח המורינגה?

עלי המורינגה מכילים מגוון רחב של פלבנואידים, המרכזיים מביניהם הם הרוטין והקוורציטין. רוטין משמש כנוגד דלקת, נוגד חמצון ופועל גם כנוגד אלרגיה. נוכחותו משפרת את זרימת הדם. לצידו הקוורציטין שפעילותו מסייעת לאיזון רמות לחץ דם, מפחית תהליכי דלקת ומחזק את מערכת החיסון. 

עלי מורינגה מכילים גם מינרלים כמו סידן, ברזל, אבץ ואשלגן, עשירים בויטמין C המשמש גם הוא כנוגד חמצון ומכילים כמויות גדולות של ויטמינים מקבוצת B. 

השילוב הזה של רכיבים פעילות והמינונים הגדולים שלהם הופכים את המורינגה לצמח מרפא יעיל וחזק שבזכותו קיבל את הכינוי "עץ הפלא".

מה מראים המחקרים?

הרפואה המסורתית בהודו ומדינות המזרח מכירות את המורינגה ומשתמשות בו אלפי שנים לאיזון מטבולי - איזון רמות סוכר, כולסטרול, לחץ דם וגם לטיפול בבעיות עיכול כמו פרזיטים, דלקות שונות, בעיות מפרקים וחיזוק של מערכת החיסון. 

לקראת שנות ה- 2000 פרצה המורינגה גם לרפואה המערבית והחלו להתקיים מחקרים על הצמח והשפעתו. 

מחקרים אלו הראו שנוכחות של עלי מורינגה עוזרת בפעילות חיסונית רחבה, כמו טיפול בחיידקים ופרזיטים, פעילות נוגדת חמצון חזקה ששומרת על התאים מהרס חמצוני והציגו ירידה משמעותית בכולסטרול מסוג LDL (הכולסטרול ה"רע") ועלייה ברמות כולסטרול HDL (הכולסטרול "הטוב"). חשוב לדעת כי חלק מהמחקרים שבוצעו נעשו על נחקרים בני אדם וגם מחקרים אלה מאשרים את ההשפעה המיטבית שיש לצמח המורינגה על איזון רמות סוכר וכולסטרול. 

למה חשוב ליטול כמוסות מורינגה?

כמוסות מורינגה של מגן מכילות את עלי מורינגה יבשים טחונים, בתוך כמוסה נוחה לבליעה. 

שימוש יומיומי עוזר לאזן את המערכת המטבולית כולה - מפחית רמות סוכר ומאזן את רמתו בדם, עוזר להוריד ולאזן את רמות הכולסטרול בגוף, מאזן את לחץ הדם.

נטילה יומית של עלי מורינה של חברת מגן עוזרת בחיזוק מערכת החיסון ובהגנה על הגוף ממחלות וזיהומים. מאחר והעלים מכילים רמות גבוהות של ברזל נטילה קבועה תעלה את רמות הברזל וההמוגלובין בגוף ומתאימה במצבי חוסר וחולשה. נטילת הצמח בהריון עוזרת במיוחד לנשים אנמיות וחלשות והיא חשובה גם אחרי הלידה. עלי המורינגה יעזרו לחזק את הגוף ולהחזיר ליולדת איתנות וכוח וגם מעודדים יצירת חלב אם ומשפרים את ההנקה. 

נטילה של צמח המורינגה טובה ויעילה גם לנשים בגיל המעבר וגם בגילאים מבוגרים יותר, בגיל השלישי, שבו יש נטייה לסבול מחולשה, חוסר שגשוג וחוסר איזון מטבולי. 

ולמה דווקא מורינגה של מגן?
יחודיותו של מוצר זה הוא בחומר הגלם אשר נבחר בקפידה רבה ע"י אנשי המקצוע
תוך שמת דגש בעיקר על אקסטראקטים איכותיים ופוטנטיים .
בנוסף, המוצר בהשגחת הבד"צ ומותאם לצריכה של צמחוניים וטבעוניים

אך שימו לב ל- 2 אזהרות חשובות - נטילת עלי מורינגה אינה מתאימה לנוטלים קומדין (תרופה לדילול דם) מאחר והעלים מכילים רמות גבוהות של ויטמין K. 

גם עבור מי שסובל מאי ספיקת כליות - אסור ליטול עלי מורינגה. זאת מאחר ועלי המורינגה מכילים רמות גבוהות של אשלגן, וממנו עליהם להימנע. 

למעבר לרכישת מורינגה של חברת מגן

 

 

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר