טיפול טבעי בהצטננות

טיפול טבעי בהצטננות

טיפול טבעי בהצטננות

הצטננות היא אולי מחלת החורף הנפוצה ביותר, היא נגרמת כתוצאה מוירוסים (נגיפים) המתיישבים בדרכי הנשימה העליונות, ההדבקה בהצטננות קורת בדרך כלל כתוצאה ממגע ישיר עם הוירוס אך גם במגע עקיף ולכן הוא כל כך מדבק, ידית של דלת עם חיידקים או לחיצת יד של אדם חולה יכולים להיות מספיקים.

כולנו מכירים את הסימפטומים: גודש באף ונזלת כאבי ראש וכו' הם הסימפטומים הקטנים שמלווים מחלות חורף רבות, אך לפעמים יכולים להיות גם המציקים והמעיקים ביותר.

תפקידה של הליחה שגופינו מייצר הוא ללכוד את החיידקים שבדרכי הנשימה שלנו כך שנוכל להוציא אותם בקלות כשנקנח את האף, לכן הדבר החשוב והיעיל ביותר שאתם יכולים לעשות בזמן הצינון הוא להקל על עצמכם על ידי הוצאת כל הליחה הזו.

קיימים מספר תוספי תזונה טבעיים המסייעים להקל על תופעות המחלה ואף להקטין את המשך שלה אך הטוב ביותר הם תוספי התזונה העוזרים למנוע את ההצטננות בכלל על ידי חיזוק מערכת החיסון:

 

אוניה דה גאטו - אוניה דה גאטו הוא צמח הגדל ביערות הגשם של דרום אמריקה. הוא ידוע ברפואה האינדיאנית ומשמש כמעיין ""אנטיביוטיקה" טבעית לחיזוק מערכת החיסון חיזוק הגוף והתמודדות עם מגוון ענק של מחלות חורף דלקות ווירוסים.

אבץ למציצה - אבץ הוא מינרל החיוני לתפקוד תקין של מערכת החיסון, למניעת זיהומים וניחן ביכולת אנטי-ויראלית. הוא משחרר יוני אבץ בעלי מטען חיובי, הנקשרים לתאי האפיתל ומונעים את חדירת הווירוסים אליהם.

ויטמין סי - ויטמין C שותף לכ-300 תהליכים שונים המתרחשים בגופנו. הוא נוגד חמצון חזק ולכן הוא חיוני להגנה על הגוף מפני היווצרותן של מחלות כרוניות, מחקרים מוכיחים שהוא עשוי לסייע בהפחתת תסמיני הצטננות ושפעת, הוא משמש כאנטי היסטמין טבעי אשר עשוי לסייע להפחתת תסמיני אלרגיה. בקיצור, מדובר ב"סופר-גיבור" של עונת החורף.

סמבוק שחור - הסמבוק השחור נמצא בשימוש רפואי נרחב ברחבי העולם ומהווה רכיב דומיננטי ברוב התכשירים הטבעיים לטיפול ולמניעה של שפעות, שיעול ו"מחלות חורף" שונות. מספר מחקרים, שנערכו בישראל, אף הדגימו השפעה חיסונית ואנטי ויראלית של הסמבוק, אשר הובילה להטבה בסימפטומים של סוגי שפעת שונים.

כורכום – צמח אנטי דלקתי אולי החזק ביותר בטבע, רצויה לצרוך את הכורכום ביחד עם חומר המסייע בספיגתו

 שום- אנטי אוקסידנט חזק ביותר ומסייע בחיזוק מערכת החיסון

 

מעבר לחנות תוספי תזונה להצטננות

 

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר