ויטמין סי ליפוזומלי

ויטמין סי ליפוזומלי

ויטמין סי ליפוזומלי

 

ויטמין סי (C) הוא אחד הויטמינים החשובים ביותר לבריאות בגלל תמיכתו בתהליכי גדילה והתפתחות שונים, יכולתו לסייע בחיזוק מערכת החיסון והפחתת רדיקלים חופשיים בגוף.
בשנות הינקות הוא מסייע למזער חבלות ושריטות, עוזר לכלי הדם ומשולב בכל תהליך ריפוי בגופנו. בנוסף, מסייע ויטמין C בהגברת ספיגת הברזל בגופנו ולפיכך מסייע בטיפול באנמיה על רקע חוסר במינרל זה, המהווה תסמונת שכיחה למדי בגיל הילדות.
ויטמין C נוטל חלק בתהליכי בקרת דלקת, הוא נוגד חימצון רב עוצמה המסוגל לנטרל רדיקלים חופשיים, מסייע בבניית קולגן ולכן יש לו תפקיד בהחלמת פציעות ורקמות צלקתיות ובשמירת בריאות העור, השיניים, החניכיים ותאי דופן של כלי דם.
ויטמין סי נמצא במרבית הירקות והפירות והסיבה שבגללה האדם זקוק לו היא פשוטה – גוף האדם אינו מייצר בעצמו ויטמין סי.
עד לעת החדשה, הדרך היחידה לצרוך וויטמין סי הייתה בפרי ובירק, מחסור חמור בויטמין – C גורם למחלת חסר הנקראת צפדינה שהייתה נפוצה במאות הקודמות אצל מלחים בים ואצל תושבי קווי הרוחב הצפוניים שלא הייתה להם גישה לויטמין סי.
כיום המחלה כמעט ואינה קיימת אך מחסור בויטמין סי במיוחד בגילאים בו הגוף מתעצב יכול לפגוע אנושות במערכת החיסון של הילד וכמו שהזכרנו, כיוון שויטמין סי וברזל הולכים יד ביד, מחסור בויטמין סי יכול לגרום לאנמיה אצל ילדים.
ויטמין סי, אינו נאגר בגוף ומופרש עם השתן, ולכן בעת הצורך יש לדאוג לכמות מספקת לאורך כל שעות היום.
רמת הביצועים הקבועה של תוספי תזונה תלויה בזמינות הביולוגית של המרכיבים הפעילים. כך, למשל, בתוסף ויטמין או מינרל כל שהוא מספר רב של מרכיבים פעילים, חלק מהמרכיבים ייספגו כנדרש אך רבים אחרים יושפעו מצורת הייצור של אותו תוסף תזונה ומאיכות חומרי הגלם.
כלומר, טבליות או קפסולות ואבקות אינן דווקא התצורה המיטבית עבור תוספי תזונה. חלק נספגים היטב, אך רבים מהם לא והכל קשור כיצד הגוף מפרק אותם ומעבד אותם וכמה מהרכיבים הפעילים נספגים בפועל בתאים בגופנו.
ויטמין סי המוכר, המגיע בתוספי תזונה, הינו מסיס במים הוא אינו נספג כראוי בגוף הילד ויותר מכך – על מנת שהילד יקבל את מנת הויטמין סי שהוא זקוק לה, בעיקר כשהוא חולה, עליו ליטול כמות גדולה הגורמת לתופעות לוואי כגון שלשול ובעיות מעי נוספות. מה גם שרוב התכשירים בארץ מגיעים בצורת חומצה אסקורבית רגילה אשר גורמת להעלאת החומציות במערכת העיכול.
מהו ויטמין סי ליפוזומאלי?
ויטמין סי נוזלי-ליפוזומלי של "אקוסאפ" בספיגה גבוהה, מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת וייחודית, הויטמין בעצם מצופה שכבות שומניות הזהות לרכיבי דופן התא ונקלט בקלות וביעילות דרכו עד פי 5 מהספיגה ממותגים אחרים וללא כל תופעות הלוואי.
עצם הציפוי השומני (פוספוליפידי) של הויטמין מאפשר לו להיספג במערכת העיכול כשומן ולכן לא נוצר גירוי במערכת העיכול במינונים גבוהים.
כמו כן, הציפוי המיוחד מגביר את הטמעתו וספיגתו בגוף (ליפוזומים דומים במבנה שלהם לקרום התא האנושי לכן כשהם נפגשים עם תא הם מצליחים לחדור את הקרום שלו בקלות רבה ולספק לתא את תכולת הליפוזום), מונע התפרקותו בחומציות הקיבה, ונספג ישירות בתאים.
מדובר במנגנון ספיגה חדשני ושונה מהותית מכל סוגי ויטמיני C הנמכרים בארץ.

מעבר לרכישת ויטמין סי ליפוזומלי במחיר מבצע

 

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר