טיפול טבעי בכולסטרול גבוה

טיפול טבעי בכולסטרול גבוה

טיפול טבעי בכולסטרול גבוה

 

הכולסטרול הוא תרכובת של שומנים המצויים בדם ולו חשיבות רבה לגוף בהשתתפות בתהליכים כימיים רבים בייצור וקליט ויטמינים מסיסי שמן כמו ויטמין E ייצור מיצי מרה ועוד, בעוד שרמות תקינות של כולסטרול בדם הן חיוניות וחשובות לתפקוד תקין של הגוף רמות גבוהות מדי של כולסטרול עלולות לגרום לבעיות רבות ולהוות סימן הזהרה לסיכון למחלות לב וסתימת עורקים. במקרים אילו חשוב להבין כי מרבית הכולסטרול בדם מקורו בייצור עצמי של הגוף, כ70% והשאר כ30% מגיע ממקורות חיצוניים, כלומר תזונה, ולכן אנשים רבים הסובלים מעודף כולסטרול מוצאים עצמם מתוסכלים שכן שינויים בתזונה אינם בהכרח עוזרים להם להוריד את רמות הכולסטרול.

 

לא כל הכולסטרול שווה

כולנו מכירים את ההבחנה בין הכולסטרול ה"טוב" HDL, לכולסטרול "הרע" LDL, ההבדל ביניהם  הוא כי הכולסטרול הרגע הוא בעל צפיפות נמוכה ואחראי על העברת כולסטרול מהכבד אל מחזור הדם ואילו הכולסטרול הטוב הוא בעל צפיפות גבוה ולכן הוא מחזיר שומנים מהדם אל פירוקם בכבד. כלל האצבע הוא כי רצוי שהיחס בין הכולסטרול הטוב והרבע יהיה 1 ל2 כלומר על כל מולקולת כולסטרול טוב שי מולקולות כולסטרול רע.

 

איך ניתן לטפל טבעית  במקרים של כולסטרול גבוה?

לאילו מביננו שאינם מעוניינים לקחת את התרופה הקונבנציונלית להפחתת כולסטרול הנקראת "סטטינים", שלה תופעות לוואי לא נעימות (פירוט בהמשך), על מנת לטפל בצורה טבעית בכולסטרול גבוה קיימים היום בשוק מספר תוספי תזונה וצמחי מרפא המסייעים מאוד וחלקם אף הוכחו מחקרית כמורידים את רמות הכולסטרול הרע בדם, תוספי תזונה אילו מיועדים בדרך כלל לאנשים המצויים בטווח הגבולי שבין כולסטרול גבוה לבין אילו המצויים ברמות כולסטרול גבוהות מאוד.

 

נוסטרול – נוסטרול של חברת אלטמן הוא תוסף תזונה להורדת כולסטרול רע בגוף המכיל בעיקר חומר טבעי הנקרא פיטוסטרולים והוכח מחקרית כמפחית את כמות הכולסטרול הרע בדם, נוסטרול מגיע בשתי סוגים אחד נוסטרול 900, המכיל רק פיטוסטרולים במינון גבוה והשני נוסטרול קומפלקס המכיל בנוסף לפיטוסטרולים גם אומגה 3 וקיו 10.

 

אומגה 3 – אומגה 3 היא חומצת שומן חיונית המסייעת במקרה של כולסטרול להפחית את כמותו היחסית סדם ומסייעת אף להעלות את רמות הכולסטרול הטוב בדם

 

ניאצין – או ויטמין b3   ידוע משתתף בתהליכי ייצור השומנים בגוף ונטילתו ידוע כמפחיתה את ייצור הכולסטרול הרע בכבד.

 

מה עושה מי שכבר לוקח סטטינים?

לסטטינים שהם התרופה הקונבנציונלית לטיפול בכולסטרול יש מספר תופעות לוואי לא נעימות כמו קשיות שרירים הגורמת להיתפסות כואבות וכן לדילול מאגרי החומצות החיוניות בגוף, לכן מי שנוטל בכל אופן סטטינים רצוי שיחזק את הגוף בתוספי התזונה:

 

מגנזיום – מגנזיום עוזר להרפות את השרירים ולכן מסייע לבטל את ההשפעה של הסטטינים להיתפסות וקושי בשריר

 

קיו 10   - בשל פעולתו בתהליכי ייצור האנרגיה במיטוכונדריה, קיו 10 מסייע משמעותית לסובלים מתופעות הלוואי של הסטטינים הגורמים לעיתים להתקשות וכאבי שרירים.

 

מעבר לחנות לרכישת תוספי תזונה לטיפול בכולסטרול

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר