הכן גופך לחורף – טיפים לחורף בריא ותוספי תזונה לחיזוק מערכת החיסון

הכן גופך לחורף – טיפים לחורף בריא ותוספי תזונה לחיזוק מערכת החיסון

הכן גופך לחורף – טיפים לחורף בריא ללא מחלות ותוספי תזונה לחיזוק מערכת החיסון.

 

החורף ידוע כעונה רגישה עבור רובנו, שילוב בין הקור המסייע לשרידות וירוסים וחיידקים ובין היחלשות מערכת החיסון גורמים לרובנו לחלוב בשפעת בממוצע של כשני פעמים בשנה.

יש דרכים להתמודד!

הינה מספר טיפים שיעזרו לכם לצלוח השנה את החורף בשלום

תשאפו אוויר צלול

בחורף בגלל הקור השורר בחוץ מרביתנו מעדיפים להסתגר בבבית או בעבודה ואיננו מרבים לצאת החוצה. האוויר החם והלח הנמצא במקומות סגורים מהווה מצע פורה להתפשטות חיידקים ומחלות וההישארות בכותלי הבית מגבירה את החיכוך עם אנשים חולים. לכן מומלץ לפתוח חלון לאוורור ולצאת מדי פעם לשאוף אוויר נקי.

 

הקפדה על היגיינה

הקפידו ביתר שאת בחורף על הרגלים נכונים כמו שטיפת ידיים עם סבון, השתעלות  לתוך המרפק, הימנעות משיתוף כלי אוכל וכו'

 

חזקו את מערכת החיסון

קיימים עשרות צמחי מרפא, תוספי תזונה ותרופות סבתא לחיזוק מערכת החיסון, ננסה לסקור פה את היעילים ביותר, מומלץ לפחות בתקופת החורף לצרוך תוספי תזונה המסייעים לחיזוק מערכת החיסון באופן קבוע:

1.אכינצאה – האכינצאה הוא צמח ממקור אמריקאי המשמש באופן מסורתי מזה מאות שנים ברפואה האינדיאנית לחיזוק מערכת החיסון ולריפוי דלקות ווירוסים שונים, יש המכנים אותו בשם האנטיביוטיקה של הטבע, הוא מכיל נוגדי חמצון חזקים וחומרים אנטיבקטריילים המסייעים לחיזוק טבעי קו ההגנה הראשון של מערכת החיסון על ידי העלאת רמת ההתנגדות של  הריריות, במילים אחרות מסייע למניעה של הדבקות במחלות חורף שונות – מומלץ להשתמש בתוספי תזונה המשלבים מספר זנים של צמח אכינצאה ומספר חלקים של צמח לדוגמא אכינפורס של אלטמן, תוסף תזונה אכינצאה מגיע בכמוסות או כטיפות.

2.פרופוליס – הפרופוליס הוא חומר צמיגי ושחור הנאסף מכוורת דבורים ומשמש אותן לתיקון ושמירה על עמידות הכוורת, הוא נאסף על ידי הדבורים כאשר הוא נדבר אליהן כחלק מפעולת איסוף הדבש. מקור הפרופוליס בשרף של עצים והוא עובר עיבוד במערכת העיכול של הדבורה לקבלת החומר הסופי. הפרופוליס משופע בחומרים אנטיספטיים המחטאים ומונעים התפתחות של בקטריות, פטריות ווירוסים, בגוף האדם הוא כמעט ואינו נספג בדם אלא משמש כציפוי במערכת הנשימה והעיכול בעיקר ומונע מחיידקים להתפתח ולהיכנס לריריות הגוף ולכן משמש בעיקר ומניע מחלות ויראליות ולא לטיפול בהן.

3.אוניה דה גאטו – אוניה דה גאטו, צמח המקורו בדרום אמריקה ומשמש מזה אלפי שנים את השמנים (הרופאים המסורתיים של שבטי האמזונס) בריפוי ומניעת מחלות. מחקרים מודרניים הצליחו לבודד שישה מתוך מרכיבי הצמח והוכחו כיעילים בחיזוק מערכת החיסון. פעילות הצמח נעשית על ידי הגברת פעילות תאי הדם הלבנים בדומה לתרופות קונבנציונליות והוא מסייע הן במניעת וירוסים והן בקיצור משך המחלה וריפויה, יעיל ביותר בשימוש כטיפות למי שלא מפריע הט,.עם המר.  

 

4.ויטמין סי – ויטמין סי הוא חומר נוגד חימצון רב עוצמה המסייע לחיזוק והגברת פעילות מערכת החיסון הוא עוזר לשפעות, הצטננות ודלקות אוזניים, הן במניעה והן בריפוי וקיצור משך זמן המחלה, מומלץ לצרוך ויטמין סי על בסיס קבוע במשך כל השנה אך במיוחד בחורף, רצוי להקפיד על שימוש בויטמין סי איכותי לדוגמא אסטר סי בעל ספיגה משופרת וארוכת טווח.

 

!מאות תוספי תזונה ומוצרי בריאות לחורף בהנחה מיוחדת 

 

 

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר