טיפים לטיפול בפצעים בגוף

טיפים לטיפול בפצעים בגוף

אנשים רבים סובלים מפצעים שונים בגוף כתוצאה מבעיות רפואיות שונות כמו סוכרת, אקנה, מחלות כלי דם, פצעי לחץ, פצעים אקוטיים ועוד. יש לעבור הערכה מקיפה על ידי רופא מקצועי על מנת לאבחן את הבעיה ממנה סובל המטופל, ולהתאים עבורו את הטיפול הנכון, הן בבעיה והן בפצעים בגוף. חשוב לדעת כי למעלה מ-15% מהסובלים ממחלות הסוכרת מפתחים בשלב זה או אחר כיבים סוכרתיים בכף הרגל, זו בעיה חמורה המחייבת טיפול מתאים, כך גם כל מי שסובל מפצעים הנגרמים מכיבים של ורידי הרגליים ומפצעים אחרים, גם בעור הפנים.

טיפול יעיל בפצעים שונים בגוף

לאחר אבחון רפואי מדויק של סוג הפצעים והבעיה הרפואית ממנה המטופל סובל, יש לטפל בפצעים מזוהמים, ברקמה מתה (נמק), בהפרשות ובעור שמסביב לכיב. כמו כן יש להציע טיפול יעיל למניעת פצעים חדשים או זיהום הפצעים הקיימים. מטופלים הסובלים מפצעים כרוניים לרוב סובלים גם מכאב מתמיד בדרגות משתנות ממתון ועד כאב חמור וחריף. את הטיפול קובע רופא מומחה לטיפול בפצעים, כאשר מעבר לחבישות, ניקוי הזיהום ומריחת משחות המתאימות לסוג הפצע, נהוג לשלב גם שינוי תזונתי וחיזוק המערכת החיסונית של הגוף באמצעות תוספי מזון המתאימים לסוג הבעיה ממנה סובלים.

לכל פצע יש טיפול שונה ותוספי תזונה אחרים, לחולי סוכרת המפתחים כיב ברגל בגלל אספקת דם ירודה ופגיעה בעצבים של הגפיים התחתונות (נוירופתיה) יש להתאים טיפול בסיבות הגורמות להיווצרות הכיב הסוכרתי, לחבוש היטב את האזור עדיף בתחבושות לסביבת ריפוי לחה ויש לשנות תזונה כדי להקל על סבלו של המטופל ועל מנת לסייע לגוף בהליכי ריפוי טבעי.

לכן, מומלץ לשלב בתזונה של חולי סוכרת הסובלים מכיב ומפצעים תוספי תזונה איכותיים להורדת סוכר, לשיכוך כאבים, לטיפול בדלקות וזיהומים, לאיזון לחץ הדם ולחיזוק המערכת החיסונית וקצב צמיחת התאים והרקמות. טיפול בפצעי סוכרת כולל לרוב תוספי תזונה המכילים מורינגה, מגנזיום, כרומיום פיקולינאט, חומצה אלפא ליפואית ועוד.

לסובלים מאקנה יש להתאים טיפול בפצעונים, יש מגוון שיטות ותכשירים. כדי לזרז את הטיפול ולהקל על סבלו של המטופל, חשוב לשלב גם תוספי תזונה המכילים ויטמינים ומינרלים שונים על מנת לסייע לגוף לנקות רעלים באופן טבעי, לחדש ולהגביר את קצב צמיחת תאי העור, לוויסות רמות הסוכר בדם ולטיפול טבעי בדלקות ובפצעים מוגלתיים.

טיפול יעיל וטבעי בפצעים

ההמלצה של מומחים לפצעים היא לטפל מיד בפצעים פתוחים ולא להזניח אותם מאחר ואז מסתכנים בהחרפת הבעיה, במיוחד אם סובלים מכיב סוכרתי. כמו כן, יש לאבחן את הבעיה שגרמה להופעת הפצעים, לבדוק את הרקע הרפואי ההיסטורי של המטופל, ובהתאם למצבו להתאים טיפול הכולל גם שינוי תזונתי. לתוספי תזונה יש תפקיד חשוב וקריטי בטיפול בפצעים בגוף, זהו טיפול טבעי לחלוטין, ללא תופעות לוואי וללא טיפול חודרני ופולשני, כאשר את התוצאות ניתן לראות תוך זמן קצר.     

 

 

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר