דנסיטי - סידן אמורפי

דנסיטי - סידן אמורפי

דנסיטי - סידן אמורפי - אמורפיקל

 

סידן הוא מהמינרלים החשובים ביותר לאדם, תפקידיו בגוף רבים ומגוונים החל מהתפקיד הידוע של בניית עצמות הגוף ושמירה על חוסן מערכת השלד ועד השתתפות בתהליכים כימיים שונים ושמירה על איזון של מינרלים אחרים בגוף.

 

אנשים רבים כיום סובלים ממחסור בסידן, חלק מהמחסור הנפוץ בסידן נובע כתוצאה ממחסור בויטמין די, ויטמין D אחראי בין היתר לחיבור הסידן לרקמות העצם ולבניית העצמות על ידי הסידן. בנוסף קיימות אוכלוסיות מסוימות בעלות סיכון מוגבר למחסור בסידן כמו נשים בגיל המעבר, נשים בהריון וסובלים ממחלות כרוניות מסוימות.

על מנת לדעת אם יש מחסור בסידן יש לבקש מהרופא לערוך בדיקת צפיפות עצמות, בדיקת דם רגילה יכולה רק לאתר את כמות הסידן בדם מה שאינו מהווה אינדיקציה לרמת הסידן בעצמות

אנשים הזקוקים לתוספת סידן יכולים להיעזר בתוסף תזונה סידן אמורפי או בשמו האחר, דנסיטי, לפני שנפרט מהו דנסיטי נאמר כי בתוספי תזונה של סידן חשב מאוד לקחת תוסף תזונה איכותי בעל ספיגה מרבית בגוף שכן תוסף תזונה שאינו נספג בגוף בצורה טובה עלול לשקוע בכלי הדם ובכליות ולגרום ליותר נזק מתועלת. תוסף תזונה סידן איכותי ייספג בעצמות הגוף יגביר את צפיפות העצם ויחזק את מערכת השלד.

פיתוח סידן אמורפי דנסיטי

סידן דנסיטי הוא סידן שפותח לאחר שנים רבות של מחקר על ידי חברת אמורפיקל, חברה ישראלית כחול לבן שגילתה את הסוד שמאחורי דנסיטי, סידן דנסיטי מופק מסרטנים כחולים, סידן זה המופק ממקור ימי הוא בעל זמינות ביולוגית גבוה בהרבה מתוספי סידן אחרים ונמצא במחקרים כנספג פי 2 יותר מסידן קרבונט הנפוץ, וכפי שרשמנו למעלה הספיגה היא העצם הדר החשוב והמרכזי בתוסף סידן איכותי.

נטילה יומית של סידן דנסיטי יכולה לסייע לסובלים ממחסור בסידן דלדול עצמות דנסיטי מכיל 200 מ"ג סידן בכל כמוסה, רצוי לשלב נטילת דנסיטי יחד עם ויטמין די המסייע עוד יותר לספיגת הסידן בעצמות.

סידן דנסיטי מוכר מאוד היום בעולם ונמכר במדינות רבות ברחבי העולם בתור מוצר חדשני ואיכותי.

כמה עולה דנסיטי?

מבחינת עלויות, סידן אמורפי של חברת דנסיטי אומנם עולה כ50% יותר מהסידן הרגיל שניתן לקנות בכל קופת חולים או חנות טבע, אבל התרומה שלו והספיגה המשופרת שהוא מאפשר הופכים אותו לכדאי ואאטרקטיבי ביותר למרות המחיר הגבוה יחסית לתוספי תזונה אחרים בשוק. כאן בחנות טבע סטוק תוכלו למצוא סידן דנסיטי במחיר הזול בארץ בהתחייבות.

 

מעבר לחנות לרכישת סידן דנסיטי במבצע

 

 למי מיועד דנסיטי?

סידן דנסיטי מיועד לכל אחד ואחת הסובלים מבעיות של: מחסור בסידן בעצמות, דילדול עצם ובריחת סידן, נשים בהריון, לאחר שברים כחלק מתהליך ההחלמה ועוד. סידן דנסיטי נחשב לנפוץ ופופולרי מאד בקרב נשים הסובלות מדילול עצמות בשל הספיגה הטובה שלו, והוא מומלץ היום אפילו על ידי רופאים. 


  • טובה גרינבאום

    אני סובלת מכאבי ברכיים .

השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר