טיפול טבעי בסכרת

טיפול טבעי בסכרת

צמחי מרפא ותוספי תזונה לטיפול טבעי בעודף סוכר וסכרת

 

 

כרום פיקולינאט - הוא מינרל המשתתף בהליכי הפקת האינסולין, מסייע לאזן את האינסולין ועוזר לווסת את רמות הסוכר בדם. כרום גם מגביר את היכולת של הגוף לנצל את הסוכר ועל ידי כך תורם להורדת הסוכר.  כרום מדכא את תחושת הרעב ומעודד את השרירים לעשות שימוש בגלוקוז. לכרום יש תפקיד חשוב באיזון כולסטרול וטריגליצרידים ובתהליכי הרזיה, בשל יכולתו לפרק שומנים ולהפחית תשוקה לפחמימות.

ג'ימנמה - ברפואה האוירוודית, הרפואה ההודית המסורתית משמתמשים בצמח הגימנמה מזה שנים רבות לטיפול בסוכרת. ברפואת הצמחים המערבית נחשב הג'ימנמה לצמח חשוב בטיפול בסוכרת מסוג 1 ומסוג 2. הג'ימנמה מסייעת בהורדת רמות סוכר ושומנים בדם, משפרת את תפקודי הלבלב ותומכת בתהליכי ירידה במשקל ע"י ריסון התיאבון והפחתת התשוקה למזון מתוק.

וואסיניום (קרנברי, חמוציות)- צמח מרפא על בסיס הרפואה האינדיאנית העתיקה, בעל יתרונות בריאותיים רבים-שמירה על בריאות כלי הדם,האטת תהליכי הזדקנות,מניעת סרטן ועוד. החמוציות עשירות בביופלבנואידים- החומרים שנותנים להן את צבען, והם בעלי השפעה נוגדת חמצון חזקה מאד. נוגדי חמצון אלו יכולים למנוע את נזקי הסוכרת ואף לטפל בהם- נזקים לרשתית העין, למערכת העצבים, לכליות, ללב, לכלי הדם ולמוח.

גנודרמה (פיטריית ריישי)- מגנה מפני סטרס ביולוגי, סביבתי, גופני ורגשי. מסייעת באיזון רמות סוכר ולחץ דם, מחלות לב אלרגיות וכבד חולה. היא תומכת בפעילות הלבלב ומקדמת ניצול גלוקוז ואינסולין בתאים. עוזרת לצלילות המחשבה, משפרת מצב רוח ומגנה מסרטן.

אורטיקה (סרפד)- צמח מרפא בעל טווח פעילות רחב ביותר- מטהר דם, נוגד דלקת, מנקז לימפה, מאזן סוכר ושומנים בדם, מפחית תשוקה לפחמימות ומגביר זרימת דם בנימים הפריפריים- מה שהופך אותו  לצמח חשוב ביותר במניעת נזקי הסוכרת ובטיפול בהם.

 

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר