תוספי תזונה מבית אריאלה טלר

תוספי תזונה מבית אריאלה טלר

 מוצרים ותוספי תזונה מבית אריאלה טלר

 

גרינולה - נוזל מרוכז של צמחים ירוקים, שפועלים לניקוי גוף מרעלים, לפירוק כולסטרול ושומנים בדם ובכבד ולשיפור המטבוליזם. גרינולה משפרת את יכולת מערכת החיסון, מסייעת במקרים של אנמיה וקושי בספיגת ברזל, ממריצה תהליכי עיכול וספיגה ולכן- עוזרת במקרים של עצירות, בהתמודדות עם מחלות דלקתיות במערכת העיכול ובמצבי נפיחות וגזים. לגרינולה פעילות אנטי דלקתית ואנטי בקטריאלית והיא תורמת לאיזון פלורת המעיים.

אופן השימוש: כפית ב- 1/2 כוס מים בבוקר, על קיבה ריקה.

 

כמוסות הקו הראשון - קפסולה של צמחים בריכוז גבוה מאד לשיפור יכולת ההסתגלות והעמידה של האדם במצבי קושי מתמשכים (קושי פיזי ונפשי). הצמחים בפורמולה מסייעים למניעה ולטיפול בשפעת, זיהומים, חולשה כללית, מחלת העייפות הכרונית, הרפס, הרפס זוסטר, דלקת מפרקים, לופוס, קנדידה, לשיקום כבד חולה, מחלות אוטואימוניות, סרטן ואלרגיות. 

אופן שימוש:

למניעה- כמוסה אחת ביום עם הארוחה.

לטיפול- 2 כמוסות ביום עם הארוחה.

לילדים- ניתן לפתוח את הכמוסה ולערבב את אבקת הצמחים עם מעט מים או מיץ.

 

סטר-X -  פורמולה צמחית מרוכזת מאד לאיזון מערכת העצבים. סטר-X מסייע במצבי מתח וחרדה, סטרס, דיכאון ואי שקט, הוא תומך ביכולת הגוף להתמודד ביעילות עם קושי רגשי, נפשי ופיזי ותורם לשיפור מצב הרוח. שילוב הצמחים הייחודי בפורמולה מרגיע, מקדם שינה טובה ועוזר לטיפול במיגרנות, בכאבי ראש ובהתכווצויות שרירים.

אופן השימוש: כפית עם מעט מים לפי הצורך במשך היום או בערב לפני השינה.

 

Sunsmile– תרחיץ לשטיפת פירות וירקות -  חומר חיטוי, שימור וניקוי טבעי, המנטרל חומרי הדברה וקוטלי עשבים, שמכילים הפירות. משמיד חיידקי קולי וסלמונלה, הקיימים על ירקות. משמיד פטריות מסוגים שונים ולכן יעיל נגד פטריות בציפורניים. יעיל גם לניקוי משטחי עבודה במטבח. ניתן לרסס על צמחי נוי בגינה נגד כנימות או חרקים שונים. יעיל לטיפול בקשקשים, כינים, אקזמות, פסוריאזיס ועובש. הנוזל אינו רעיל!

אופן השימוש: לשטיפת פירות וירקות- להשפריץ מהתרחיץ לקערת מים גדולה ולהשרות את הפירות והירקות במשך 5 דקות. להוציא, לייבש ולאכסן במקרר. לטיפול בפטריות בציפורניים- למרוח טיפה אחת על הציפורן הנגועה פעמיים ביום.

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר