תוספי תזונה ברא צמחים

תוספי תזונה ברא צמחים

ברא צמחים הינה חברה ישראלית המפתחת ומייצרת תוספי תזונה על בסיס צמחי מרפא

ברא צמחים הוקמה לפני כעשור על ידי שרון קוצר לאחר שחזר מלימודים לרפואת צמחים באנגליה. מהות השם "ברא" הנה שורש המילים "בריאה" ו"בריאות", מהות זו מגלמת הן את המסר והן את החזון של ברא צמחים. השימוש בצמחי מרפא אשר הנם חלק מהבריאה על מנת לתמוך ולשפר את בריאות האדם.

ברא צמחים עומלים כל הזמן על פיתוח של מוצרים ותוספי תזונה חדשים הנשענים על מחקרים קליניים, הייחודיות של ברא צמחים היא בשילוב בין ידע קליני, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיה.

בין מוצרי ברא צמחים ניתן למצוא מוצרים המסייעים למגוון רחב של בעיות כאשר חלק נשענים על הרפואה טבעית מערבית וחלקם על הרפואה הסינית המסורתית.

 

תוספי תזונה של ברא צמחים המבוססים על הרפואה הסינית:

 לברא צמחים קו של מוצרים המבוססים על צמחי מרפא ופורמולות על בסיס הרפואה הסינית המסורתית, בין המוצרים המובילים הם:

בי יאן פיאן – פורמולה המורכבת מ12 צמחים ומבוססת על מתכון סיני עתיק המוכר כבר מהמאה ה-12 ומסייעת לטיפול בשפעת, מחלות חורף, גודש, באף ובסינוסיטיס וכו'

איסטיס – פורמולה על בסיס הרפואה הסיני המכילה 8 צמחים, מסייעת לטיפול בכאבי ודלקות גרון

גן מאו לינג - *פירוש השם הסיני של פורמולה זו הוא צינון יעיל/מהיר, מורכבת מ8 צמחים.

הפורמולה אינה מומלצת לסובלים ממחסור באנזים G6PD.

 

מוצרי ברא צמחים המבוססים על הרפואה המערבית:

כורכומין אפקט - תוסף תזונה כורכום המכיל כורכומין במינון של 600 מ"ג יחד עם חומר העוזר לספיגתו היעילה בגוף הנקרא פוספוליפידם, הכורכום מוכר היום אפילו על ידי חלקים ברפואה הקונבנציונלית כחומר אנטי דלקתי ואנטי סרטני המסייע שבפתרון של מגוון מצבים של דלקות וכאבים בגוף.

שיח אברהם - או בשמו הלועזי אגנוס קסטוס הא צמח ים תיכוני הידוע בעיקר בשל תמיכתו בכל מה שקשור לבעיות המין הנשי במעגלי החיים השונים: מחזור, גיל המעבר, הנקה וכו'.

טריפאלה – פורמולה המבוססת על הרפואה ההודית, רפואת האירו-ווידה, פורמולת טריפאלה מבוססת על פירותיהם של שלושה צמחי מרפא הידועים בתמיכתם בשיקום מערכת העיקול וסיוע לפעולה תקינה שלה.

 

במאמר זה סקרנו אודות חברת ברא צמחים ונתנו דוגמאות על מספר קטן מהמוצרים אותם היא מפתחת ומייצרת

 

למוצרים נוספים ניתן לעבור לחנות לרכישת מוצרי ברא צמחים

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר