יתרונות בריאותיים של צמח האורגנו

יתרונות בריאותיים של צמח האורגנו

יתרונות בריאותיים של צמח האורגנו

אורגנו, או בשמו העיברי, עזובית פשטה, הוא צמח רב עונתי הנראה כשיח בעל עלים קטנים ופריחה ורודה, הוא מוכר מאוד מהמטבח כצמח תבלין במאכלים שונים, אך בעולם הרפואה הטבעית והנטורופתיה הוא נחשב שנים רבות כצמח ריפוי עוצמתי.

 

מה מכיל האורגנו ?

האורגנו מכיל חומרים אנטי בקטריאליים ואנטי אוקסידנטים חזקים כמו קרבקרול וטינול חומרים אלה משמשים כקוטלי חיידקים, מעיין אנטיביוטיקה טבעית, המקנה לאורגנו שלל תכונות ריפוי טבעיות העוזרות למצבים בריאותיים שונים.

 

איך משתמשים באורגנו ?

על מנת להפיק מצמח האורגנו את התמציות והחומרים המועילים שבו בדרך כלל יש לזקק אותו לשמן, זיקוק ומיצוי הצמח יוצר שמן המכיל ריכוזים גבוהים של החומרים הפעילים המסייעים לגוף וכן ריח וטעם חזקים וחריפים. את השמן ניתן לצרוך באופן ישיר אולם בשל טעמו וריחו החזקים מומלץ למהול אותו במעט מים, לאילו שאינם מסוגלים לשתות את מן אורגנו ניתן להשיג גם שמן אורגנו פראי בכמוסות, נציין כי כאשר אנחנו מטפלים במחולות המשפיעות על הגרון ומערכת הסינוסים והנשימה כמו שפעת או סטרפטוקוקוס יש עדיפות לשימוש בשמן ולא בכמוסות.

 

באילו מצבים בריאותיים יכול לעזור אורגנו ?

  • טיפול טבעי בחיידקים ופטריות בכיבה, המעיים ומערכת העיכול כמו הליקובקטר פילורי או קנדידה – האורגנו מכיל חומרים המחטאים ומשמידים חיידקים ופטריות שימוש באורגנו למטרה זו יכול לשפר ולעזור מאוד, ש לצרוך כ6 טיפו או כמוסה אחת של שמן אורגנו פעמיים ביום, רצוי במקרה זה לשלב בטיפול פרוביוטיקה המחזירה ומשקמת את החיידקים הטובים. בנוסף, בשל תכנות אילו הוא טוב לשימוש בטיפול בתולעים במעיים אצל ילדים ומבוגרים.
  • פטרת ציפורניים – האורגנו משמש כקוטל פטריות גם בשימוש חיצוני, יש להזליף טיפה אחת של שמן אורגנו על המקום הנגוע כאשר הוא נקי ולאפשר למקום להיות מאוורר ככל שניתן.
  • טיפול בצינון, שפעת, גודש באף וסינוסיטיס – השילוב של החומרים קוטלי החיידקים יחד עם ריחו החזק של האורגנו הופכו אותו למוצר המושלם לשימוש במחלות חורף כמו אלה המצוינות כאן משום שהוא פועל בשתי דרכים גם כקוטל חיידקים וגם מאפשר לפתוח ולאוורר את דרכי הנשימה הסתומות.

 

מעבר לחנות לרכישת שמן אורגנו במבצע

  


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר