מה היא הגלולה החדשה המסייעת בהרזיה מהירה וקלה?

מה היא הגלולה החדשה המסייעת בהרזיה מהירה וקלה?

להרזות מהר יותר

מי מאתנו ( בעלי המשקל העודף) לא חלם על גלולת קסם קטנה שפשוט תקל על תהליך הדיאטה ותעזור להוריד במשקל יותר בקלות? אז הנה – וידוי אישי. כל הנעורים שלי חלמתי על גלולה כזו, שתעזור לי להרזות, שתגרום לי " לא להתרגש" ממתוקים ותקל עליי בתהליך הדיאטה המפרך.

והנה מגיעה ה"איטלס" – EAT LESS גלולה קטנה, שנראית כמו סוכריה ומסייעת לתהליכי הרזייה. איך היא עושה את זה? ממה היא מורכבת? ולמי היא יכולה להתאים? ההסבר בפנים. 
שילוב המרכיבים הייחודיים של "איטלס" גורם לה להיות כל כך יעילה. כמוסת ה"איטלס" מורכבת מ:
כרומיום – זהו בעצם המינרל כרום, הכרומיום משתתף בתהליכי ייצור אינסולין, עוזר לווסת את הפרשתו לדם וגם מאזן את רמות הסוכר בתאים. מחקרים רבים בוצעו על כרומיום ומצאו כי יש לו השפעה משמעותית באיזון רמות סוכר והוא מומלץ לשימוש לסכרתיים. הכרומיום נחקר רבות ונמצא יעיל גם לאיזון רמות כולסטרול.
ברומלין – ברומלין הוא אנזים הנמצא באופן טבעי באננס ויש לו תפקיד חשוב בפירוק המזון. צריכתו מסייעת לתהליך עיכול טוב ותקין. למה זה חשוב? כי כאשר המזון, ובפרט חלבונים מהחי, לא מתעכלים היטב הם שוהים הרבה זמן במעי, גורמים לתסיסה, נפיחות וגזים, מפריעים לפינוי התקין, אין ספיגה אופטימלית של הרכיבים החיוניים ואין פינוי מלא לרכיבי הפסולת. 
אצת למינריה – אצת למינריה היא אצה המסייעת בתהליכי ניקוי גוף. היא ממריצה את חילוף החומרים ופינוי פסולת בצואה ובשתן, היא מאזנת את בלוטת התריס ואף יכולה לסייע לאיזון שלה במצבי תת פעילות של הבלוטה. 
קפאין – מחקרים מראים שקפאין הוא תרמוגני, זאת אומרת מסייע לתהליכי שריפת שומן. כולנו מכירים את הקפאין כממריץ ומעלה אנרגיה, מעורר, ממריץ פעילות מעיים וכיום מחקרים מראים שצריכתו לפני פעילות גופנית עוזרת לשריפת שומן.
אל קרניטין – אל קרניטין היא חומצה אמינית שבמשפט אחד, התפקיד המרכזי שלה הוא להפוך שומנים לאנרגיה זמינה. איך זה קורה? האל קרניטין חיונית לצורך נשיאת חומצות שומן אל המיטוכונדריה, שהיא החלק בתא שמייצר אנרגיה זמינה. מכך שנוכחות אל קרניטין בעצם גורמת לנוכחות גבוהה יותר של אנרגיה זמינה, והיא גם מסייעת בשמירה על הלב, ובאיזון רמות כולסטרול ושומנים בדם. 
אחרון חביב, חומץ תפוחים – חומץ תפוחים מכיל חומצה אצטית, חומצה שמסייעת לתחושת השובע, מפריעה לגוף לאחסן שומנים וגם מסייעת לפרק שומנים. 
בזכות שילוב המרכיבים המנצחים האלה גלולת האיטלס תורמת לתחושת שובע, מפחיתה את הרצון והצורך באכילת מתוק, מעוררת ומעלה רמות אנרגיה, מאזנת רמות סוכר וכולסטרול, מסייעת בתהליך שריפת שומנים ונותנת פוש לתהליך הירידה במשקל.
איטלס מותרת לשימוש לסכרתיים, והשימוש בה מומלץ בשילוב עם תפריט תזונתי מאוזן ופעילות גופנית. השימוש באיטלס יעזור לתהליך השלת הקילוגרמים וגם יתמוך בהפחתת הרצון לסוכר ומתוקים. 
המידע ניתן כהעשרה ואינו מחליף המלצה אישית או טיפול רפואי. השימוש במוצר אינו מחליף תפריט דיאטתי.
מעיין-זך דן. נטורופתיה לכל המשפחה
לרכישת איטלס במבצע

השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר