תוספי תזונה של חברת סופהרב- SUPHERB

תוספי תזונה של חברת סופהרב- SUPHERB

תוספי תזונה של חברת סופהרב- SUPHERB

חברת סופהרב היא חברה ישראלית כחול לבן, המייצרת ומפתחת מגוון רחב של תוספי תזונה, ויטמינים, מינרלים, פרוביוטיקה וצמחי מרפא במפעל החברה הנמצא בנצרת עילית. סופהרב התחילה את פעילותה בשנת 1986 ונחשבת לאחת מחברות תוספי התזונה המובילות בתחום.

תוספי התזונה של סופהרב מפותחים בשיתוף פעולה עם חוקרים ומומחים בתחום ומחקרים אודות מוצרי סופהרב מתפרסמים באופן תדיר בירחונים המקצועיים, במפעל של סופהרב מיוצרים תוספי התזונה על פי התקנים המחמירים ביותר של בקרת איכות ומשרד הבריאות כולל תקן ISO 9001.

בספוהרב עובדים כל הזמן על חידושים ופיתוח של תוספי תזונה חדשים המתאימים במיוחד לאוכלוסייה בישראל, כמה מן המוצרים החדשים שפותחו על ידי החברה הם:

פרוביוטיקה סופהרב ביו 25 -  תוסף פרוביוטיקה המכיל 11 זנים שונים של חיידקים פרוביוטיים במינון של 25 מיליארד חיידקים בכמוסה, בין החידושים בפרוביוטיקה ביו 25 סופהרב הם: שימוש בזני חיידקים הנבדקו במחקר קליני ונמצאו יעילים בטיפול בבעיות של עצירות, קושי בעיכול, IBS, נפיחות ובעיות עיכול נוספות.

חידוש נוסף הוא טכנולוגיית הציפוי הכפול, ציפוי פנימי המקנה לחיידקים הפרוביוטיים עמידות בפני חומציות הקיבה וציפוי חיצוני המבטיח שמירה של איכות המוצר לאורך זמן.

ביו בליס- ביו בליס סופהרב הוא תוסף פרוביוטי שייחודו הוא חיידק הBLIS  K12 חיידק פרוביוטי ידידותי שנמצא יעיל בעיכוב גדילה של חיידקיים סטרפטוקוקיים בגורמים למחלות גרון ושקדים ייחוד נוסף הוא כדורי המציצה הגורמים לפיזור הפרוביוטיקה במקום לו היא מיועדת.

ליקוריץ AOX – ליקוריץ של סופהרב מיוצר תוך שימוש בפטנט ייחודי של מיצוי צמח הליקוריץ המאפשר למצות אותו בריכוז גבוה של 17%פוליפנולים שהוא החומר הפעיל בצמח הליקוריץ.

כורכומין ליקווידג'ל - סופהרב השיקה לאחרונה חידוש בתוספי התזונה המכילים כורוכם הנקרא - כורכומין ליקוויד ג'ל- BCM-95  קומפלקס כורכומינואידים בשילוב שמנים משורש הכורכום להגברת הספיגה והשהייה של הכורכומין בדם. תוסף כורכומין זה בעל זמינות ביולוגית גבוה וספיגה מוגברת יכול לסייע במצבים של דלקות שונות בגוף.

ספירה סופהרב – תוסף תזונה ייחודי לסופהרב המהווה קומפלקס המשלב מספר מרכיבים כמו: אבץ, ל-ארגינין, סלניום, ויטמין E, ויטמין D ועוד המסייעים לשיפור הפוריות ואיכות הזרע בגברים.

לקטיום סופהרב – תוסף תזונה שהתפתח לאחר מחקר הבדק את השפעות חלב האם על שנת תינוקות, במחקר נמצא חלבון ייחודי בשם alpha casozepine המסייע להפיג מתחים להירגע ולישון, המוצר הוא תוצר של 12 שנות פיתוח, הוא אינו ממכר וניתן להשתמש בו לתקופות זמן ארוכות

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי סופהרב

 

 


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר